Κυριακή, Ιουλίου 06, 2008

Τα παραστατικά (και περαστικά)

.......@enet.gr>
to pitsiriko@gmail.com
date Mon, Apr 3, 2006 at 3:56 PM
subject hello
mailed-by enet.gr


Χαίρε
Είμαι σίγουρος πως θα σου έχουν ζητήσει ένα κάρο συνεντεύξεις, οπότε δεν έχει νόημα να προτείνω το ίδιο. Επειδή όμως γενικώς σε διαβάζω και θα κάνω ένα αφιέρωμα στην "Ελευθεροτυπία" για τα blog, θα ήθελα αν θα μπορούσες να το κάναμε κάπως διαφορετικά: να μου γράψεις ένα κείμενο, όχι πολύ μεγάλο, για το πως βλέπει ένας blogger τον γραπτό τύπο και κυρίως τον ελληνικό. Αυτά...
Απάντησέ μου αν μπορείς και για ότι θέλεις μπορείς να με βρεις στο 69...........
τα λέμε
......


........@enet.gr>
to pitsirikos
date Tue, Apr 18, 2006 at 7:33 PM
subject Re: hello
mailed-by enet.gr

Χαίρε
ένα κείμενο που μου έχεις υποσχεθεί, τι έγινε, ελπίζω να μην χάθηκε στο δρόμο.
........




Αυτά τα δυο μέιλ είναι αφιερωμένα σε όσους αναγνώστες εξέφρασαν μέσω μέιλ μια συγκεκριμένη απορία για κάποια δημοσιεύματα και επίσης είναι απάντηση στον καλό δημοσιογράφο που μου έστειλε μέιλ με την απορία "Τι έχει πάθει αυτός ο π...... ο .......... και γράφει συνέχεια για σένα;". Αγαπητέ κύριε, δεν σας απαντώ με μέιλ γιατί δεν σας γνωρίζω προσωπικά και η εμπιστοσύνη μου -όπως και της πλειοψηφίας των Ελλήνων- στους δημοσιογράφους βρίσκεται εδώ και καιρό στο limit down. Ελπίζω να με δικαιολογείτε. Τώρα μαντέψτε ποιος μου έχει στείλει αυτά τα μέιλ - δεν είναι δύσκολο.... Να σας θυμίσω πως από τον Δεκέμβριο του 2006 έχω γράψει πως δεν επιθυμώ η συγκεκριμένη φυλλάδα να δημοσιεύει κείμενά μου - δυστυχώς, κάποιοι από τους συντάκτες της δεν το σεβάστηκαν αυτό. Δεν πειράζει, τώρα που θα την περάσει σε κυκλοφορία και η Espresso....Ή μήπως την έχει περάσει ήδη;

Και μια εξήγηση -για πρώτη και τελευταία φορά- για τους αναγνώστες που ασχολούνται με όσα γράφονται: Συγγνώμη, αλλά δεν φταίω εγώ αν, εν έτει 2008, εσείς παίρνετε ακόμα στα σοβαρά τις εφημερίδες - περαστικά σας. Από την άλλη, δεν είμαι υποχρεωμένος να απαντάω σε κάθε κακομοίρη δημοσιογράφο και σε κάθε παπαγαλάκι. Μου γράφει μια αναγνώστρια πως είδε στην τηλεόραση τον αντιπρόεδρο της ΕΣΗΕΑ να με κατηγορεί. Ωραία, και τι θέλετε να κάνω εγώ; Ο καθένας μπορεί να λέει και να γράφει ό,τι θέλει. Αυτό που ξέρω είναι πως τα ΜΜΕ πάνε για φούντο. Επίσης, αυτό που ξέρω είναι πως τα ΜΜΕ μου έκαναν (και μου κάνουν) προτάσεις - εγώ δεν χτύπησα την πόρτα κανενός. Αυτά. Ευχαριστώ.