Σάββατο, Απριλίου 09, 2005
Στο σταθμό του Μονάχου
Μετά από τα πρόσφατα οικονομικά μέτρα της κυβέρνησης άρχισα να συνειδητοποιώ το βαθύτερο μήνυμα της διαφημιστικής καμπάνιας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Το σλόγκαν «Ζήσε τον μύθο σου στην Ελλάδα» προφανώς αναφέρεται στις μυθικές τιμές προϊόντων και υπηρεσιών που καλούνται να πληρώσουν οι τουρίστες που θα επισκεφθούν τη χώρα μας. Επίσης υποθέτω πως το σύνθημα «Μένουμε Ελλάδα» δεν έχει σκοπό να ενισχύσει τον εσωτερικό τουρισμό αλλά να αποτρέψει τους Έλληνες από τη μαζική μετανάστευση στο εξωτερικό.
Ας δούμε επιτέλους και την θετική πλευρά των πραγμάτων. Γενιές και γενιές Ελλήνων μεγάλωσαν με τον μύθο της Ψωροκώσταινας. Τώρα επιτέλους η Ελλάδα είναι μια ακριβή χώρα κι αν συνεχίσουμε έτσι, θα πάρουμε θέση δίπλα στην Ελβετία. Αμερικανοί και Ευρωπαίοι θα λένε στους φίλους τους πως πήγαν για διακοπές στην Ελλάδα κι αυτοί θα τους βλέπουν με θαυμασμό. Με θαυμασμό βέβαια θα κοιτούν οι τουρίστες κι εμάς, θεωρώντας μας τουλάχιστον Κροίσους, αφού ζούμε σε μια χώρα που δεν είναι μόνο η «πιο όμορφη χώρα στον κόσμο», αλλά όπως πάμε μπορεί να γίνει και η ακριβότερη. Ας το απολαύσουμε λοιπόν .Οι μισθοί μας είναι μια λεπτομέρεια. Σημασία έχει το στιλ.