Τετάρτη, Αυγούστου 03, 2005

Θερινή ραστώνη

Η ζέστη είναι αφόρητη. Τα ρούχα μου αρνούνται να μπουν μόνα τους στη βαλίτσα και να τακτοποιηθούν. Τα βατραχοπέδιλά μου δεν μου κάνουν – ούτε τα μπρατσάκια. Τα 652 βιβλία που περιμένουν υπομονετικά το στιβαρό χέρι μου να γυρίσει τις σελίδες τους χωράνε μόνο σε νταλίκα. Πότε αγόρασα όλα αυτά τα cd; Η γάτα μου με κοιτάει με παράπονο. Δεν μπορώ να της πω πως θα πάω για τσιγάρα – αυτό της το είπα πέρυσι. Τα σκυλιά έχουν πέσει σε μελαγχολία – πώς να προδώσεις ένα σκύλο; Τα περιστέρια έχουν εγκατασταθεί στους ώμους μου αν και έχω βάλει καρφιά – κουτσουλάνε τα καρφιά. Ο Πεπίτο , το χάμστερ, κάνει απεργία πείνας. Το λιοντάρι κλειδώθηκε στην τουαλέτα και τραβάει συνέχεια το καζανάκι εκνευρίζοντας τον κροκόδειλο που κοιμάται στη μπανιέρα. Θα πρέπει να τα πάρω όλα μαζί μου. Έχω ένα σωρό δουλειές να κάνω αλλά δεν πτοούμαι – το παν είναι να μένεις ψύχραιμος. Το αντελήφθην ξαναδιαβάζοντας αυτό.