Παλιότερα στις αγροτικές κινητοποιήσεις υπήρχαν 100, 150, 200 τρακτέρ. Τώρα τα τρακτέρ είναι χιλιάδες. Μέχρι να τα μετρήσεις, έχουν διπλασιαστεί. Τι γίνεται τελικά με αυτά τα τρακτέρ; Γεννάνε; Η συνέχεια εδώ
Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός των τρακτέρ στα μπλόκα των αγροτών - φανταστείτε να είχε πάει καλά και η σοδειά. Τι στο διάολο τα κάνουν τόσα τρακτέρ οι αγρότες; Μήπως υπάρχουν μονά ζυγά και στα χωράφια; Αυτή θα ήταν μια λογική εξήγηση.
Μήπως κάθε μέλος αγροτικής οικογένειας έχει κι από ένα τρακτέρ; Δηλαδή, όπως εμείς έχουμε από μια Μερσεντές ο καθένας, αυτοί έχουν από ένα τρακτέρ. Ξυπνάνε το πρωί, καβαλάνε το τρακτέρ και πάνε βόλτα. Ο πατέρας πάει με το τρακτέρ του στα χωράφια ή στο καφενείο, η μάνα πάει με το τρακτέρ της για ψώνια και τα παιδιά πάνε με τα τρακτέρ τους στο σχολείο.
Με όλα αυτά τα τρακτέρ που υπάρχουν στην ελληνική ύπαιθρο, η μόλυνση του περιβάλλοντος πρέπει να είναι πολύ μεγάλη. Άρα, είναι καλό που έχουν παρκάρει τα τρακτέρ οι αγρότες στις εθνικές οδούς, γιατί τουλάχιστον αυτές τις μέρες δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον.
Με τόσα τρακτέρ, είναι να απορείς πως δεν γίνονται ατυχήματα μέσα στα χωράφια. Κανονικά, θα έπρεπε να ακούμε κάθε μέρα για τρακαρίσματα μέσα στους αγρούς με τα σπαράγγια. Θα έπρεπε να υπάρχει ο Μολώχ των χωραφιών. Όπως είχαμε τον Μολώχ της ασφάλτου -που κρυβόταν τόσα χρόνια στο πέταλο του Μαλιακού-, έτσι θα πρέπει να έχουμε και τον Μολώχ του χωραφιού.
Νομίζω πως θα μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε τις αγροτικές κινητοποιήσεις και να κάνουμε μια έκθεση τρακτέρ στην εθνική οδό. Θα μπορούσαν να έρθουν επισκέπτες απ’ όλον τον κόσμο και να θαυμάσουν τα νέα μοντέλα. Και μιας και δίπλα στην εθνική οδό έχει και πολλά χωράφια, θα μπορούσαν να γίνουν και επιδείξεις, ώστε να μπορούν να δουν οι επισκέπτες τις επιδόσεις που έχει το κάθε τρακτέρ.
Και αγώνες με τρακτέρ θα μπορούσαμε να κάνουμε κατά τη διάρκεια των αγροτικών κινητοποιήσεων. Θα ήταν πολύ εντυπωσιακοί οι αγώνες με τα τρακτέρ και θα μάζευαν ένα σωρό κόσμο. Θα βάζαμε και στοιχήματα για το ποιο τρακτέρ θα έρθει πρώτο.