Δευτέρα, Δεκεμβρίου 14, 2009

Πειράζει που είμαι και μεγάλη φίρμα;

Σύμφωνα με έρευνα του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών για τα free press, στο ερώτημα που αφορά την αναγνωρισιμότητα των συντακτών των free press, ο πιτσιρίκος είναι ένα από τα πέντε πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα. Χαίρομαι πολύ γιατί αντιλαμβάνομαι πως η αναγνωρισιμότητά μου οφείλεται αποκλειστικά στα κείμενά μου - δεν είμαι τηλεοπτικό πρόσωπο ούτε εκδότης εφημερίδας, όπως ο Γιώργος Κύρτσος και ο Θανάσης Λάλας, και οι άνθρωποι δεν γυρνάνε τα κεφάλια τους, όταν περπατάω στο δρόμο. Μπορεί να μη με ενδιαφέρουν οι μετρήσεις, αλλά, αν αποφασίσεις να εργαστείς σε κάποιο παραδοσιακό μέσο, συνειδητοποιείς αμέσως πως όλοι και όλα είναι μετρήσιμα. Αν δεν βγεις δυνατός στο μέτρημα, παίρνεις τον πούλο. Επίσης, δεν υπήρχε περίπτωση να προσλάβει οποιοδήποτε μέσο εμένα, αν δεν πίστευε πως θα βγάλει τα λεφτά του. Δεν είχα γνωριμίες και δεν είχα ...προϋπηρεσία. Σε κάθε περίπτωση, χαίρομαι για το αποτέλεσμα αυτής της έρευνας, γιατί -για μια ακόμα φορά- αποδεικνύεται πως κάποιος μπορεί να τα καταφέρει και μέσα από ένα μπλογκ. Ευχαριστώ την καλή φοιτήτρια που με ενημέρωσε για την έρευνα. Ευτυχώς που υπάρχουν και οι φοιτητές και μαθαίνω κάποιο καλό νέο. Η έρευνα για τα free press εδώ.