Τρίτη, Ιανουαρίου 09, 2007

Έργα & Ημέρες



Αυτά τα Χριστούγεννα συνάντησα διάφορες σπουδαίες προσωπικότητες από τον χώρο της showbiz. Ανάμεσά τους, ήταν ο καρδιακός μου φίλος Ντάστιν Χόφμαν και η κολλητή μου Αντζέλικα Χιούστον. Τελικά, μόνο με τους πολύ μεγάλους σταρ αισθάνομαι άνετα – με καταλαβαίνουν και τους καταλαβαίνω. Πάντως, το καλύτερο παιδί είναι ο…
Φιλ Κόλινς!

Αυτό που πραγματικά συνέβη αυτά τα Χριστούγεννα ήταν πως φιλοξενήθηκα σε σπίτια φίλων που είχαν «Cine Plus», ένα από τα ψηφιακά κανάλια της ΕΡΤ. Ο κύριος που βλέπετε στις φωτογραφίες ονομάζεται Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος και παρουσιάζει την εκπομπή «Έργα & Ημέρες» που είναι αφιερωμένη στον κινηματογράφο.

Δεν έχω δει καλύτερη εκπομπή για τον κινηματογράφο σε ελληνικό κανάλι – φρέσκια και μοντέρνα. Την αναζήτησα και στο πρόγραμμα της ΕΤ1 και της ΝΕΤ αλλά, δυστυχώς, δεν προβάλλεται εκεί. Δεν γνωρίζω τον λόγο – ίσως η κρατική τηλεόραση προσπαθεί να μας αναγκάσει να αγοράσουμε τον αποκωδικοποιητή.

Ο κ. Λιζάρδος μοιάζει να λατρεύει το σινεμά. Το μετέδωσε και σε μένα, αφού, από την ημέρα που παρακολούθησα για πρώτη φορά την εκπομπή του, έχω πάει στο σινεμά οκτώ φορές. Επίσης, αρέσει πολύ στα κορίτσια της παρέας αν κι αυτό δεν αποτελεί ασφαλές κριτήριο, μιας και κάποια απ΄ αυτά θεωρούν πως κι εγώ είμαι χαριτωμένος.

Η εκπομπή προβάλλεται κάθε Τετάρτη στις 23.00 και σε επανάληψη κάθε Κυριακή στις 18.00 - στο Cine Plus. Τα συγχαρητήριά μου στον κ. Λιζάρδο για την εκπομπή του. Τώρα περιμένω να παίξει σε κάποια ταινία ο Λουδοβίκος των Ανωγείων για να του πάρει συνέντευξη. Θα είναι πολύ εντυπωσιακή συνάντηση: ο Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος και ο Λουδοβίκος των Ανωγείων – θα είναι σαν να παρακολουθείς το "History Channel".



Αυτή η φωτογραφία του κ. Λιζάρδου με τον κ. Ορλάντο Μπλουμ μπαίνει μετά από επιθυμία του μωού γιατί της αρέσει πολύ – όχι ο κ. Λιζάρδος, ο κ. Μπλουμ. Ωραίοι είναι και οι δυο.


Διάβασα μια καταπληκτική ιστορία του καλού συν-μπλόγκερ identitycafe με τίτλο «Σινεφίλ τετράποδο». Την αφιερώνω στον καλό μου φίλο Ανδρέα Σωτηρακόπουλο. Θα γελάσει πολύ.