Παρασκευή, Ιανουαρίου 26, 2007

The King and I

Αγαπητοί αναγνώστες, η ζωή μου άλλαξε οριστικά. Σε μένα δεν ταιριάζει πια η πολλή συνάφεια του κόσμου. Όχι, δεν έχει καμία σχέση με το μπλογκ και τα γραπτά μου. Ένα τυχαίο(;) γεγονός έρχεται να ανατρέψει την κοσμοθεωρία μου και να με οδηγήσει σε νέες λεωφόρους δόξης. Κυρίες και κύριοι, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω πως…

…γείτονάς μου είναι ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος!



Ήξερα πως αργά ή γρήγορα θα μαζεύονταν γύρω μου όλες οι προσωπικότητες της χώρας αλλά δεν φανταζόμουν πως, ως και ο Άναξ, θα εγκατέλειπε τη Μεγάλη Βρετανία για να βρεθεί κοντά στο πνεύμα μου.

Σκέφτομαι τις όμορφες στιγμές που θα περάσω με τον Άνακτα, την Άνασσα, τους Πρίγκιπες, την Πριγκίπισσα Αλεξία και την Πριγκίπισσα Μαρί-Σαντάλ και πλημμυρίζω από ευτυχία.

Στην πρώτη μου επίσκεψη, θα τους πάω δώρο τις αυγουλιέρες τους που αγόρασα προχτές στη δημοπρασία του Christie’s – ο Θεός με φώτισε και τις «χτύπησα», γιατί αλλιώς τι θα τους πήγαινα; Τίποτα Kosta Boda;

Θα σας κρατάω ενήμερους για όλες τις κινήσεις της Βασιλικής Οικογένειας – όσο, βέβαια, μου το επιτρέπει το βασιλικό πρωτόκολλο. From now on, I ‘m a Royal Blogger!


Απ' ολόκληρη Αθήνα, δίπλα μου βρήκε να 'ρθει να μείνει;