Σάββατο, Δεκεμβρίου 15, 2007

Τα όρια της σάτιρας

Ο κ. Λαζόπουλος χαρακτήρισε «μακάκα» τον κ. Καρβέλα και ο κ. Καρβέλας αποκάλεσε τον κ. Λαζόπουλο «φούστη». Τις επόμενες μέρες ο κ. Λαζόπουλος θα χαρακτηρίσει «πουτάμα» την κυρία Πάνια και η κυρία Πάνια θα ανταποδώσει με τον χαρακτηρισμό «μπικές». Κακώς κάποιοι πιστεύουν πως ο κ. Λαζόπουλος και ο κ. Καρβέλας έχουν ξεφύγει από τα όρια της σάτιρας – που εντοπίζονται πέριξ της κωλοτρυπίδας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο κ. Λαζόπουλος είναι ο κορυφαίος της καυστικής και ανατρεπτικής σάτιρας με επιθυμητή τη γονική συναίνεση και ο κ. Καρβέλας είναι μοναδικός στη ροκ όπερα με οριεντάλ τσιρίδες και μπουζουκομπαγλαμά. Αυτό που πραγματικά συμβαίνει είναι ότι οι δυο μεγάλοι μας δημιουργοί αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους σε μια συντονισμένη αντίδραση ενάντια στον καθωσπρεπισμό, τον συντηρητισμό και τον μικροαστισμό. Με χαρακτηρισμούς όπως «μακάκας» και «φούστης» επιθυμούν να προκαλέσουν την αντίδραση του ΕΣΡ, ώστε να απαγορευτεί η χρησιμοποίηση των ανωτέρω λέξεων στην τηλεόραση και να μπορούν στο μέλλον όλοι όσοι εμφανίζονται στη μικρή οθόνη να χρησιμοποιούν τις κανονικές –μαλάκας και πούστης- χωρίς να φοβούνται την επιβολή προστίμου. Στην πούτθα μου.

Εν τω μεταξύ, είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει με αυτό το κείμενο. Το έγραψα κουτουλώντας από τη νύστα και ξαφνικά τείνει να γίνει το απόλυτο hit της χρονιάς για αυτό το ταπεινό blog. Ταξιδεύει με mail – το έστειλαν και σ’ εμένα για να το διαβάσω-, τρεις καλοί συνάδελφοι με ρώτησαν αν μπορούν να δημοσιεύσουν αποσπάσματα στις εφημερίδες τους (ελεύθερα, παιδιά – μπλόγκερ είμαι, δεν είμαι η ΑΕΠΙ), το Google Analytics δεν προλαβαίνει να μετράει, κι εγώ αναρωτιέμαι γιατί αυτό το κείμενο μου φαίνεται εντελώς πίπα.(Update! Update! Mayday! Mayday! Ωχ, ωχ, ωχ! Το κείμενο το δημοσίευσε και το αφεντικό στο έντυπο με το οποίο συνεργάζεται. Οπότε, ανασκευάζω όσα έγραψα πιο πάνω. Το κείμενο είναι υπέροχο. Καταπληκτικό. Εγώ φταίω που δεν το είχα καταλάβει. Η ψύχραιμη και έμπειρη ματιά του αφεντικού το ανέδειξε και με έκανε να το δω στις πραγματικές του διαστάσεις.)