Τρίτη, Δεκεμβρίου 18, 2007

ΡΑΠΟΡΤΟ



Το νέο τεύχος του ζακυνθινού περιοδικού ΡΑΠΟΡΤΟ κυκλοφόρησε. Από αυτόν τον μήνα βρίσκομαι στην πολύ ευχάριστη θέση να είμαι ένας από τους συνεργάτες του περιοδικού και να αρθρογραφώ γι’ αυτό – με χαρά βλέπω ανάμεσα στους νέους συνεργάτες και την κοντέσα της Αριστεράς Dana Semitecolo. Σε αυτό το τεύχος του ΡΑΠΟΡΤΟ υπάρχει και μια συνέντευξή μου - εγώ μόνο σε ζακυνθινά έντυπα δίνω συνέντευξη. Αφού ευχαριστήσω τους ανθρώπους του περιοδικού για την έξοχη και πολύ συγκινητική ιδέα τους να ζητήσουν από παιδιά του νηπιαγωγείου στη Ζάκυνθο να με …ζωγραφίσουν όπως με φαντάζονται –κούκλο με έχουν κάνει-, θα ήθελα να αφιερώσω αυτή τη συνέντευξη σε έναν αγαπημένο μου συμπατριώτη, ο οποίος πριν σχεδόν ένα χρόνο μου είπε χαμογελώντας: «Θα ενδώσεις. Και στην τηλεόραση θα εμφανιστείς, και για τα περιοδικά θα φωτογραφηθείς. Είναι γλυκά όλα αυτά. Όλοι ενδίδουν». Δεν του απάντησα τότε. Αγαπητέ συμπατριώτη, όπως βλέπετε, δεν ενέδωσα. Αν είχαμε βάλει στοίχημα, θα το είχατε χάσει. Χαίρομαι που σας διέψευσα. Η Ζάκυνθος μας περιμένει. Ωραία και μόνη.

Προς αποφυγήν οποιασδήποτε παρεξήγησης με κάποιους καλούς συναδέλφους, θέλω να διευκρινίσω πως αυτά τα Χριστούγεννα δεν αποδέχτηκα καμία πρόσκληση για αρθρογραφία εκτός από αυτήν για την ειδική ετήσια έκδοση της εφημερίδας «Η Καθημερινή», «Η Ελλάδα το 2008». Δεν αποδέχτηκα καμία άλλη. Ευχαριστώ.