Πέμπτη, Μαΐου 29, 2008

Μια χαρά

Θέλω να ευχαριστήσω αναγνώστες και ακροατές για τα μέιλ. Είναι αδύνατον να απαντήσω σε όλα αυτά τα μέιλ – συνεχίζω να είμαι ένας άνθρωπος, ο ελεύθερος χρόνος μου είναι περιορισμένος και καλό είναι να τον περνάω κατά τον πόθον μου. Σύντομα, δε, δεν θα έχω καθόλου ελεύθερο χρόνο. Διαβάζω όλα τα μέιλ αλλά δεν μπορώ να ανταποκριθώ. Πολλοί φίλοι μου γράφουν καταγγελίες ή εκδηλώσεις ή διάφορα άλλα πράγματα που δεν είναι δυνατόν να τα καλύψω μόνος μου – ούτε είναι δυνατόν να γράφω ή να μιλάω για πράγματα που δεν γνωρίζω. Παρακαλώ τους καλούς φίλους να θυμούνται πως είμαι, απλώς, ένας μπλόγκερ – ο καθένας τους μπορεί να κάνει ένα μπλογκ και να δημοσιοποιήσει αυτά που μου γράφει. Ευχαριστώ τους κυρίους που θέλουν να βάλουν διαφήμιση στο μπλογκ – για την ώρα, δεν συντρέχει τέτοιος λόγος. Να ευχαριστήσω και τους φίλους που ανησυχούν για μένα – ειλικρινά, δεν υπάρχει λόγος γιατί ουσιαστικά κάνω μόνο το κέφι μου, δεν ζήτησα τίποτα από κανέναν, δεν έχω τίποτα να χάσω και, κυρίως, δεν μασάω. Επίσης, μην τα παίρνετε τόσο στα σοβαρά τα πράγματα - γνωρίζω πια εκ πείρας πως τα πράγματα σου πάνε μια χαρά, όταν δεν σε νοιάζει καθόλου τι θα συμβεί. Το μόνο που θα ήθελα είναι να ακολουθήσουν και άλλοι μπλόγκερ στην ίδια πορεία - όπως καταλαβαίνετε, αυτό φοβούνται διάφοροι τελειωμένοι σφουγγοκωλάριοι. Και το μεγάλο όνειρο είναι να κάνουμε κάτι μερικοί μπλόγκερ μαζί – μόνο μπλόγκερ και όχι δημοσιογράφοι και άλλοι καμένοι. Το πιστεύω ότι θα γίνει αυτό – όσοι μπλόγκερ με γνωρίζουν προσωπικά ξέρουν πως και το εννοώ και το πιστεύω. Απλώς, είναι ζήτημα χρόνου. Ευχαριστώ.

Υ.Γ. Το μόνο που με στενοχωρεί λίγο είναι οι ιδέες που –λόγω έλλειψης χρόνου- παραμένουν ιδέες.

Το Karapiperim με τους Pimienta Negra για την αναγνώστρια-ακροάτρια που μου το ζήτησε και έχει σε λίγες μέρες τα γενέθλιά της. Χρόνια πολλά!