Σάββατο, Νοεμβρίου 18, 2006

Κύριε Θεοδωράκη, ο πιτσιρίκος ευχαριστεί

Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Σταύρο Θεοδωράκη για τη συνέντευξη που κάναμε. Ευχαριστώ και τους δυο συνεργάτες του – τον κ. Νίκο Ζαχαριάδη και την κυρία που δεν γνωρίζω το όνομά της. Αυτή η συνέντευξη δόθηκε προσωπικά στον κ. Θεοδωράκη – οι εκπομπές του (ιδιαίτερα αυτές που έκανε στην κρατική τηλεόραση) είναι ανθρώπινες και τα άρθρα του εξαιρετικά.

Ο κ. Θεοδωράκης –σε αντίθεση με μένα- είναι πολύ ωραίος μάγκας και κρίμα που δεν έχω μια αδελφή να του δώσω. Τώρα, μπορεί να ‘ναι παντρεμένος ο άνθρωπος και να γράφω ανοησίες, αλλά ξέρει τι παιδί που είμαι και δεν θα παρεξηγηθεί. Αρέσει πολύ και στις αναγνώστριες του μπλογκ μου - έχει προηγηθεί δημοσκόπηση.

Αν πάρω σαράντα πόντους μπόι, χάσω καμιά εξηνταριά κιλά, πετύχει η εμφύτευση μαλλιών και κάνω καμιά δεκαριά πλαστικές για να σουλουπωθεί λίγο η φάτσα μου, υπόσχομαι να βγω και στην τηλεοπτική του εκπομπή – μου αρέσουν πολύ οι εκπομπές του. Την καμπούρα μου θα την «κρύψουμε» με διάφορα τηλεοπτικά τρικ. Ευχαριστώ.