Κυριακή, Μαρτίου 01, 2009

Dana Semitecolo


Η Dana Semitecolo είναι φιότσα μου - δηλαδή είμαι ο νονός της. Ως εκ τούτου, είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που η Dana ...εκδόθηκε! Στις 7 Απριλίου η Dana Semitecolo θα παρουσιάσει στο Εν Δελφοίς το διήγημα της «Είμαι ο Τάκης και είμαι Ποδήλατο». Κι εγώ είμαι ο πιτσιρίκος και είμαι ενθουσιασμένος! Μπράβο τζόγια μου!


Το διήγημα της Dana Semitecolo «Είμαι ο Τάκης και είμαι Ποδήλατο» είναι ένα από τα έξι διηγήματα της συλλογής «City Stories» - τα διηγήματα θα κυκλοφορήσουν από τις εκδόσεις «Περίπλους». Έξι νέοι και ταλαντούχοι συγγραφείς γράφουν για τη δική τους Αθήνα. Και οι έξι συγγραφείς είναι μπλόγκερ - τα βιβλία τους προέκυψαν μετά από ψάξιμο του εκδοτικού οίκου «Περίπλους» στο διαδίκτυο να βρει ανθρώπους που στα μπλογκ τους γράφουν όμορφα.

Το μπλογκ της Dana Semitecolo εδώ.