Νομίζω πως ο Λάκης Λαζόπουλος έχει κάνει σπουδαίες θεατρικές παραστάσεις και έχει γράψει μερικά κείμενα -κυρίως μονολόγους- που ίσως κάποτε να θεωρηθούν κλασικά. Η ελληνική τηλεόραση είναι ένας μεγάλος σκουπιδοτενεκές αλλά, παρακολουθώντας απόψε μετά από καιρό μια ολόκληρη εκπομπή του Λάκη Λαζόπουλου, σκέφτηκα πως -αν και δεν τον αντέχω όταν λαϊκίζει κι όταν το ρίχνει στο μελόδραμα- διαθέτει κάτι που είναι αδιαμφισβήτητο. Αυτό το πράγμα λέγεται "ταλέντο". Και δεν κρύβεται.
Τετάρτη, Απριλίου 08, 2009
Δεν κρύβεται
Νομίζω πως ο Λάκης Λαζόπουλος έχει κάνει σπουδαίες θεατρικές παραστάσεις και έχει γράψει μερικά κείμενα -κυρίως μονολόγους- που ίσως κάποτε να θεωρηθούν κλασικά. Η ελληνική τηλεόραση είναι ένας μεγάλος σκουπιδοτενεκές αλλά, παρακολουθώντας απόψε μετά από καιρό μια ολόκληρη εκπομπή του Λάκη Λαζόπουλου, σκέφτηκα πως -αν και δεν τον αντέχω όταν λαϊκίζει κι όταν το ρίχνει στο μελόδραμα- διαθέτει κάτι που είναι αδιαμφισβήτητο. Αυτό το πράγμα λέγεται "ταλέντο". Και δεν κρύβεται.
Τρίτη, Απριλίου 07, 2009
Ο εφοπλιστής, ο Παυλίδης, η κόρη και ο θείος

O εφοπλιστής Φώτης Μανούσης ερωτεύθηκε την κόρη του κ. Παυλίδη αλλά ο κ. Παυλίδης δεν ήθελε να δώσει την κόρη του σε εφοπλιστή – ήθελε να την δώσει σε έναν ψαρά, σε έναν εργάτη, σε έναν βιοπαλαιστή, σε ένα εργατικό παιδί, τέλος πάντων, που να βγάζει τίμια το ψωμί του.
Ο κ. Μανούσης, όμως, ήταν τρελά ερωτευμένος με την κόρη του κ. Παυλίδη και προσπαθούσε να τον εξαγοράσει με χρήματα. Του έλεγε «δώσε μου τη θυγατέρα σου και εγώ θα σου δώσω πέντε πλοία γεμάτα χρυσάφι».
Ο κ. Παυλίδης, όμως, είχε καταλάβει πως ο κ. Μανούσης δεν αγαπούσε πραγματικά την κόρη του αλλά ήθελε να ικανοποιήσει τον εγωισμό του – μόλις ο Μανούσης θα έκανε δική του την κόρη του κ. Παυλίδη, θα την έβαζε κι αυτήν στο χαρέμι του και θα έψαχνε για μια άλλη γυναίκα, όπως κάνουν όλοι οι εφοπλιστές που εκμεταλλεύονται τα αθώα και άδολα κορίτσια.
Ο κ. Παυλίδης είναι ακέραιος άνθρωπος και αποφάσισε να πάρει δάνειο για να προικίσει τη θυγατέρα του και να μην μπορεί να της πει στο μέλλον ο άντρας της «εγώ σε πήρα μόνο με το βρακί σου».
Πήρε δάνειο λοιπόν και βρήκε ένα σπίτι στο Νέο Ψυχικό – ήθελε να της πάρει ένα σπίτι στο Ζεφύρι αλλά είναι πάρα πολύ ακριβά τα σπίτια στο Ζεφύρι.
Και το σπίτι στο Νέο Ψυχικό ήταν κάπως ακριβό αλλά ο ιδιοκτήτης του σπιτιού μόλις είδε την κόρη του κ. Παυλίδη θαμπώθηκε από την ομορφιά της και ήθελε να της το χαρίσει.
«Όχι» του λέει ο Παυλίδης, «εγώ είμαι τίμιος άνθρωπος και μπορεί να μην έχω πολλά λεφτά –επειδή είμαι ακέραιος και αδέκαστος πολιτικός άνδρας- αλλά θα μου δανείσει ο αδερφός μου που πήγε μετανάστης στη Νότιο Αφρική και έχει κάνει περιουσία, σκάβοντας με τα χέρια του για να ανακαλύψει χρυσό».
Ο αδερφός του κυρίου Παυλίδη ήρθε από το Γιοχάνεσμπουργκ, φορτωμένος με πετροδολάρια, και έδωσε τα λεφτά για να αγοραστεί το σπίτι της ανιψιάς του γιατί της είχε πολύ μεγάλη αδυναμία – ο αδερφός του κ. Παυλίδη ήθελε πολύ μια κόρη αλλά η γυναίκα του γεννούσε μόνο σερνικά παιδιά κι έτσι του έκανε 72 γιους αλλά ούτε μια κόρη.
Ο θείος πλήρωσε για το σπίτι και μάλιστα το επίπλωσε και αγόρασε για την ανιψιά του ψυγείο, φούρνο, τηλεόραση, κομπιούτερ και ένα ωραιότατο σεσουάρ που σου κάνει τα μαλλιά όπως τα θέλεις.
Ο εφοπλιστής Μανούσης οργίστηκε όταν κατάλαβε πως δεν θα μπορέσει ποτέ να κάνει δική του τη θυγατέρα του κ. Παυλίδη και αποφάσισε να τον κατηγορήσει για να τον εκδικηθεί – έτσι είναι όλοι οι εφοπλιστές: μοβόροι άνθρωποι.
Λεξιπενία
Puro Teatro

Η ομιλία-απολογία του Αριστοτέλη Παυλίδη στη Βουλή έδωσε στους νεότερους την ευκαιρία να δουν πως έπαιζαν θέατρο στην Ελλάδα πριν από 60 χρόνια. Όσοι δεν είχαν την τύχη να δουν ποτέ τον Αλέξη Μινωτή πήραν μια ιδέα από τον τρόπο που "παίζει" το ρόλο του ο κ. Παυλίδης. Νομίζω πως ο κ. Παυλίδης είναι ώριμος πια να υποδυθεί τον Οιδίποδα στην Επίδαυρο. Οφείλω να παραδεχτώ πως τον είχα αδικήσει τον κ. Παυλίδη. Πριν από μερικά χρόνια τον είχα πετύχει σε μια ταβέρνα στη Νίσυρο και μου είχε δημιουργηθεί η εντύπωση πως ήταν ο κάπελας. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να του πω "πιάσε δυο μπύρες όπως θα 'ρχεσαι" και να απορώ γιατί δεν μου τις έφερε.
Το τέλειο σενάριο

Είναι γνωστό πως υποστηρίζουμε την ευρωπαϊκή προοπτική της Τουρκίας επειδή ξέρουμε πως οι Γάλλοι και οι Γερμανοί δεν θέλουν με τίποτα να μπει η Τουρκία στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Βέβαια, αν συνεχιστεί αυτή η υπέροχη οικονομική πολιτική της ελληνικής κυβέρνησης, θα είμαστε κι εμείς εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης και θα κάνουμε παρέα με την Τουρκία.
Φυσικά, το τέλειο σενάριο θα ήταν να μπει η Τουρκία στην Ευρωπαϊκή Ένωση κι εμείς να είμαστε εκτός. Αν προσπαθήσουμε λίγο ακόμα, μπορούμε να το πετύχουμε κι αυτό.
Δευτέρα, Απριλίου 06, 2009
Ευέλικτη εξωτερική πολιτική

Υπάρχει γκρίνια στη χώρα μας επειδή ο Ομπάμα πήγε στην Τουρκία και δεν ήρθε στην Ελλάδα και επειδή η Τουρκία αποδεικνύεται -για μια ακόμη φορά- ο σημαντικότερος εταίρος των Ηνωμένων Πολιτειών στην περιοχή. Αυτό συμβαίνει επειδή η Τουρκία είναι μια χώρα με μουσουλμανικό πληθυσμό και -ως εκ τούτου- έχει προνομιακό ρόλο στη συγκεκριμένη περιοχή.
Αν θέλουμε να γίνουμε εμείς ο σημαντικότερος εταίρος των Ηνωμένων Πολιτειών στην περιοχή μας, δεν έχουμε παρά να ασπαστούμε το Ισλάμ και να γίνουμε μουσουλμάνοι.
Έτσι θα γίνουμε η πρώτη ισλαμική χώρα που θα είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ούτως ή άλλως δεν διαφέρουμε πολύ από τις ισλαμικές χώρες - είμαστε εντελώς Ταλιμπάν.
Θα ήταν πολύ έξυπνη κίνηση για την εξωτερική μας πολιτική να γίνουμε μουσουλμάνοι. Θα τους αφήναμε όλους άφωνους. Από τον ελληνοχριστιανικό πολιτισμό θα περνούσαμε στον ελληνοϊσλαμικό πολιτισμό. Ακρόπολη και τζαμί, Μωάμεθ και Σωκράτης.
Τελικά, ήταν μεγάλο λάθος η επανάσταση του 1821. Αν δεν είχαν φύγει οι Τούρκοι από τα εδάφη μας, θα ήμασταν σήμερα κομμάτι της Τουρκίας και θα ήμασταν κι εμείς οι κυριότεροι σύμμαχοι των Αμερικανών στην περιοχή – έτσι, θα ήμασταν πολύ περήφανοι.
Σύγχυση

Ο Μπαράκ Ομπάμα έχει μπερδευτεί εντελώς με εμάς τους Έλληνες: Στην επέτειο της 25ης Μαρτίου συναντήθηκε στο Λευκό Οίκο με τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Δημήτριο. Μετά συνάντησε τον Καραμανλή στο Στρασβούργο και τώρα θα συναντηθεί στην Κωνσταντινούπολη με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο.
Το πιθανότερο λοιπόν είναι πως ο Ομπάμα θα έχει σχηματίσει την εντύπωση πως κι ο Καραμανλής είναι παπάς και θα αναρωτιέται γιατί δεν φοράει ράσο – θα νομίζει πως ο Καραμανλής εκπροσωπεί κάποια θρησκευτική αίρεση στη χώρα μας και πως αυτός ήταν ο λόγος που δεν φορούσε ράσο και δεν είχε μούσι.
Βιτσιόζος ο Ομπάμα - Δήλωσε θαυμαστής της Ντόρας
Κυριακή, Απριλίου 05, 2009
Και σ' ανώτερα!
Έξω πάμε καλά!
Σάββατο, Απριλίου 04, 2009
Συνάντηση κορυφής
An Orange End

Οι An Orange End είναι ένα συγκρότημα από την Τρίπολη και κυκλοφόρησαν το πρώτο τους cd "Lego" στην Inner Ear. Ο Κωνσταντίνος και ο Σταύρος από τους An Orange End ήταν σήμερα στο στούντιο του ΣΚΑΙ 100,3 και μίλησαν για τη μουσική τους και τα όμορφα νιάτα τους. Τους ευχαριστώ πολύ.
Η εκπομπή εδώ.
Το myspace των An Orange End εδώ. (Μπορείτε να ακούσετε 4 τραγούδια τους.)
Μοναξιά μου όλα

Γιατί δεν τους αντέχω,
ζευγαρωμένους κι εγώ να μην έχω
τα χέρια σου να γείρω
Τι θέλω εγώ με τέτοια αγάπη γύρω;
Γιατί θα τους ζηλεύω
και το δικό σου χάδι θα γυρεύω
Κορμί στους πέντε ανέμους
Τι θέλω εγώ με τους ερωτευμένους;
Δεν έχω άλλα παραμύθια να σκεφτώ
Τους είπα τάχα πως ταξίδι έχεις πάει
Κι ενώ στη ζάλη τους ποθώ να τυλιχτώ
αφήνω τον εγωισμό να με μεθάει.
OTAN
Παρασκευή, Απριλίου 03, 2009
ΝΑΤΟ

Σήμερα αρχίζουν στο Στρασβούργο οι εργασίες της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ. Κανείς δεν έχει καταλάβει γιατί υπάρχει ακόμα το ΝΑΤΟ αφού δεν υπάρχει πια το Σύμφωνο της Βαρσοβίας αλλά τώρα αποδεικνύεται πόσο καλά έκαναν που δεν διέλυσαν το ΝΑΤΟ.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες οι χώρες του ΝΑΤΟ έχουν αποφασίσει να επιτεθούν στην οικονομική κρίση. Θα την βομβαρδίσουν και θα την ξεκάνουν.
Η ενημέρωση δεν έχει στεγανά!

Ποιοι έτρωγαν χτες σε αυτό το τραπέζι, εκμεταλλευόμενοι την έλλειψη ενημέρωσης εξαιτίας της απεργίας των δημοσιογράφων; Ο πιτσιρίκος φέρνει στο φως μια συνάντηση που θα συζητηθεί.
ΕΔΩ!
Χτες έφαγαν ξανά μαζί ο Γιώργος Σουφλιάς και η Ντόρα Μπακογιάννη. Αυτοί οι δυο δεν σηκώνονται με τίποτα από το τραπέζι - ταβερνιάρηδες θα έπρεπε να έχουν γίνει.
Ο Γιώργος Σουφλιάς και η Ντόρα Μπακογιάννη εκμεταλλεύτηκαν την απεργία των δημοσιογράφων και έφαγαν στην ταβέρνα του Ψαρρά στην Πλάκα – ήταν μάλιστα ντυμένοι σαν τουρίστες για να μην κινήσουν υποψίες.
Ο κ. Σουφλιάς και η κυρία Μπακογιάννη έφαγαν νηστίσιμα γιατί θέλουν να πάνε να κοινωνήσουν τη Μεγάλη Πέμπτη.
Βέβαια, ξεσκίστηκαν στη μάσα - έφαγαν από δέκα πιάτα με νηστίσιμα ο καθένας- και τους τρέχανε στο νοσοκομείο για πλύση στομάχου.
Οι γιατροί διέγνωσαν πως ο κ. Σουφλιάς έχει σκουλήκια στο έντερο και του χορήγησαν ειδικό φάρμακο, ενώ η κυρία Μπακογιάννη έχει καλαζάρ και θα πρέπει να μείνει σε καραντίνα τέσσερα χρόνια.
Πέμπτη, Απριλίου 02, 2009
4




Σήμερα συμπληρώνονται τέσσερα χρόνια από την ημέρα που ξεκίνησα αυτό το μπλογκ. Ναι, υπήρχαν μπλογκ και πριν τέσσερα χρόνια. Λίγα.
Θέλω να ευχαριστήσω αυτόν που δημιούργησε το Διαδίκτυο κι αυτόν που δημιούργησε τα μπλογκ. Έδωσαν σε όλους μας την ευκαιρία να αποδείξουμε πως είμαστε εξίσου ανόητοι με αυτούς τους οποίους κατηγορούμε.
Talk of the Town (1) - 02/04/09

Προβληματισμό έχει προκαλέσει στους υπόλοιπους εκδότες η απόφαση της Γιάννας Αγγελοπούλου να αρχίσει να μοιράζει χρήματα μέσα του «Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής».
Η κυρία Αγγελοπούλου πιστεύει πως η αναδιανομή του πλούτου πρέπει να γίνει μέσω των εφημερίδων και δήλωσε μάλιστα με αποφασιστικότητα: «Ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του απέναντι στο λαό. Εγώ λεφτά έχω, λεφτά προσφέρω».
Στις προθέσεις της εκδότριας του «Ελεύθερου Τύπου» είναι να απολύσει όλους τους δημοσιογράφους της εφημερίδας και να μοιράσει τους μισθούς τους στους αναγνώστες.
Σύμφωνα με την κυρία Αγγελοπούλου, αφού κανείς δεν διαβάζει την εφημερίδα –και όλοι την αγοράζουν για τις προσφορές-, δεν χρειάζεται να πληρώνει δημοσιογράφους.
Σκέφτεται μάλιστα σοβαρά να εκδίδει την εφημερίδα της σε σχήμα και μέγεθος λαχείου, για να μην κάνει περιττά έξοδα στο τυπογραφείο.
Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το ποιο θα είναι το μέλλον των δημοσιογράφων του «Ελεύθερου Τύπου», η κυρία Αγγελοπούλου απάντησε πως οι δημοσιογράφοι θα πρέπει να αγοράζουν την εφημερίδα και ίσως κάποια στιγμή σταθούν τυχεροί και κερδίσουν 10 χιλιάδες ευρώ.
Τον δρόμο που χάραξε η κυρία Αγγελοπούλου αποφάσισε να ακολουθήσει και ο Νίκος Χατζηνικολάου στη «Real News» αλλά διευκρίνισε πως, για την ώρα, η οικονομική του επιφάνεια δεν του επιτρέπει να μοιράσει όσα χρήματα μοιράζει ο «Ελεύθερος Τύπος».
Παράλληλα, ο κ. Χατζηνικολάου διαμαρτύρεται για αθέμιτο ανταγωνισμό και ζητά από την ΕΣΗΕΑ να επέμβει και να βάλει ένα όριο στα χρήματα που θα έχουν δικαίωμα να μοιράζουν οι εφημερίδες, ώστε να μην απαξιωθεί το δημοσιογραφικό λειτούργημα και να κερδηθεί η μάχη της ενημέρωσης.
Η ΕΣΗΕΑ, από την πλευρά της, εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να αποσύρει τη φράση «Η δημοσίευσις είναι η ψυχή της δικαιοσύνης» από την αίθουσα συνελεύσεών της και να την αντικαταστήσει με τη φράση «Το χρήμα είναι η ψυχή των πάντων».
Η απόφαση των εφημερίδων να μοιράζουν χρήματα έχει προκαλέσει αναστάτωση στους ιδιοκτήτες πρακτορείων ΠΡΟ-ΠΟ και στους λαχειοπώλες που ζητούν από την κυβέρνηση να τους επιτρέψει να πουλούν και εφημερίδες.
Μεγάλη μερίδα του δημοσιογραφικού κόσμου εκφράζει τον προβληματισμό της για τις προσφορές χρημάτων μέσω των εφημερίδων, ενώ παράλληλα εκφράζονται ανησυχίες πως σύντομα οι εφημερίδες θα μοιράζουν όπλα, ναρκωτικά και γυναίκες.
Δέκα επιφανείς εκδότες ζητούν να απαγορευτούν οι προσφορές χρημάτων, ώστε να επιστρέψουμε στις αγνές μέρες της έντυπης δημοσιογραφίας όταν οι εφημερίδες προσέφεραν CD, DVD, σπίτια, εξοχικά και αυτοκίνητα.
LIFO - 02/04/09
Talk of the Town (2) - 02/04/09

Η οικονομική κρίση δεν μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη την ελληνική μόδα. Έτσι, η Εβδομάδα Ελληνικής Μόδας -που διεξήχθη στην Τεχνόπολη, στο Γκάζι- διήρκεσε μόνο τρεις μέρες.
Αν η οικονομική κρίση συνεχιστεί, η Εβδομάδα Ελληνικής Μόδας την επόμενη χρονιά θα διαρκέσει μια ώρα και θα μετονομαστεί σε «Ώρα Ελληνικής Μόδας» – υπάρχει μάλιστα η σκέψη να διοργανωθεί παράλληλα με την Ώρα της Γης, ώστε να κάνουν οικονομία στο ρεύμα.
Η Εβδομάδα Ελληνικής Μόδας σημαδεύτηκε από την απεργία των εγχώριων μοντέλων αλλά οι ξένες καλλονές κάλυψαν άψογα το κενό των Ελληνίδων συναδέλφων τους, αφού άλλωστε οι περισσότερες δημιουργίες των Ελλήνων σχεδιαστών είναι ξεπατικωτούρες από τις συλλογές των ξένων δημιουργών μόδας.
Τα μοντέλα που απεργούσαν είχαν μαζευτεί έξω από το χώρο της εκδήλωσης και φώναζαν συνθήματα όπως «Δεν πληρώνεις τα μοντέλα – Τσέλιο κάνε πασαρέλα» και «Δεν γίνεται να τρώμε εμείς μαρούλια και σαλάτες – κι οι μόδιστροι μια ζωή μπριζόλες μαρινάτες».
Στη συνέχεια τα μοντέλα αποδοκίμασαν τις δυο απεργοσπάστριες συναδέλφους τους και διαλύθηκαν ήσυχα, αφού πρώτα τραγούδησαν το «Πάγωσε η τσιμινιέρα».
LIFO - 02/04/09
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)






