Κυριακή, Αυγούστου 28, 2005

Καλώς τους!

Image Hosted by ImageShack.us
Από τον Ιούνιο και μετά έχω λάβει κάμποσα mail ανθρώπων που επιθυμούν να φτιάξουν το δικό τους ιστολόγιο. Ακόμα περισσότερα είναι αυτά που προέρχονται από νέους μπλόγκερ. Υποθέτω πως κι άλλοι μπλόγκερ λαμβάνουν τέτοια mail.

Εκφράζουν ερωτήματα για τη θεματολογία ή την διαμόρφωση των ιστολογίων τους. Στην αρχή απάντησα σε μερικά εκφράζοντας τις σκέψεις μου – στην πορεία κατάλαβα πως ήταν λάθος. Κανείς δεν μπορεί να σε συμβουλεύσει για το τι θα γράφεις ή το πώς θα διαμορφώσεις τη σελίδα σου – είναι προσωπική σου υπόθεση και νομίζω πως εκεί έγκειται το όποιο ενδιαφέρον των ιστολογίων.

Από την άλλη η σελίδα μου δεν έχει κλείσει ούτε πέντε μήνες ζωής και δεν έχω ιδέα επί του θέματος. Το μόνο που ξέρω είναι πως γράφω για θέματα που με αφορούν και με διασκεδάζουν. Καταλαβαίνω πάντως πως τους επόμενους μήνες θα υπάρξει ποσοτική έκρηξη και τα ιστολόγια ίσως φτάσουν τις δέκα χιλιάδες. Αυτό είναι χαρμόσυνο.

Λαμβάνω επίσης mail με κείμενα για να εκφράσω τη γνώμη μου. Το έχω κάνει κι εγώ αυτό στο παρελθόν – η μόνη διαφορά είναι πως δεν τα έστειλα σε κάποιους μπλόγκερ αλλά σε ανθρώπους που έχουν γράψει πράγματα που αγαπάω και τους εκτιμώ. Τώρα, ποιους εκτιμά ο καθένας αφορά τον ίδιο. Μια έγκυρη γνώμη μπορείς να έχεις μόνο από ανθρώπους με μακρόχρονη και πετυχημένη πορεία στη συγγραφή – δεν είναι αυτή η περίπτωσή μου.

Και μια διευκρίνιση : χαρακτηρισμούς όπως «ταλαντούχος», «σταρ», «ευρηματικός», «μπλογκόλιθος» κτλ δεν τους έγραψα εγώ, αλλά κάποιοι δημοσιογράφοι. Ως εκ τούτου δεν έχω καμιά ευθύνη. Μην εντυπωσιάζεστε πάντως – δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα.

Εύχομαι καλή διασκέδαση σε όλους τους νέους μπλόγκερ. Όσοι έχουν φιλοδοξίες που ξεπερνούν τα στενά όρια ενός ιστολογίου, είθε να τις πραγματοποιήσουν.

Καλή τύχη