Τετάρτη, Απριλίου 19, 2006

Κατάνυξη

Image Hosted by ImageShack.us

Μεγάλη Τετάρτη, ο Ιησούς εχάθη. Μιας και εχάθη ο Ιησούς, ας χαθώ κι εγώ για μερικές μέρες σε ένδειξη συμπαράστασης. Φεύγω στη Ζάκυνθο για σεισμούς. Οι συνεχείς σεισμοί είναι ευλογία γιατί σου θυμίζουν διαρκώς πως δεν πρέπει να παίρνεις τον εαυτό σου πολύ στα σοβαρά.

Θα πρέπει σε πέντε μέρες να συγγράψω πέντε μυθιστορήματα των 500 σελίδων το καθένα, ενώ παράλληλα θα έχω συζητήσεις με τους τοπικούς άρχοντες για το που θα τοποθετηθεί το άγαλμά μου. Την Μεγάλη Παρασκευή, στην επέτειο της Επαναστάσεως, θα δώσω και μια μεγάλη συναυλία που θα ηχογραφηθεί και θα κυκλοφορήσει σε ιπτάμενο δίσκο. Τα έσοδα θα διατεθούν για την αποπεράτωση του Καιάδα.

Η παρέα φέτος είναι μικρή, μόνο δώδεκα άτομα. Βέβαια ο μόνος blogger είμαι εγώ. Οι υπόλοιποι είναι κανονικοί άνθρωποι. Αυτοεξυπηρετούνται δηλαδή.

Αγαπητοί αναγνώστες, σας ζηλεύω γιατί έχετε την δυνατότητα να διαβάζετε τα κείμενα μου. Κι εγώ τα διαβάζω αλλά δεν είναι το ίδιο γιατί εγώ τα γράφω, οπότε τα ξέρω από πριν. Δεν μπορώ να νιώσω αυτήν την άγρια ηδονή που νιώθετε εσείς όταν διαβάζετε ένα κείμενό μου και ευγνωμονείτε τον Θεό που σας έφερε σ’ αυτόν τον κόσμο για να μπορείτε να με διαβάζετε. Μακάρι να αξιωθώ κι εγώ μια μέρα να βρεθώ στη θέση σας και να μπορώ να με διαβάζω χωρίς να ξέρω από πριν τι έχω γράψει.

Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να σταματήσετε να αγοράζετε μαζικά το βιβλίο μου και να το κάνετε δώρο στους φίλους σας γιατί ελλοχεύει ο κίνδυνος να με μάθουν και να με διαβάζουν όλοι, με αποτέλεσμα να χάσω αυτή τη μοναδικότητα που με ξεχωρίζει από την πλέμπα.

Σκέφτομαι πως αν γίνει κανας μεγάλος σεισμός στη Ζάκυνθο και θαφτώ κάτω από τίποτα μαντολάτα, θα γίνω κι εγώ θρύλος σαν τον Παύλο Σιδηρόπουλο. Καυλοπυρέσσουσες κορασίδες με εφαρμοστά μπλε μπλουζάκια, που θα αφήνουν τις υπερμεγέθεις θηλές τους να διαγράφονται καθαρά, θα ορμάνε στα βιβλιοπωλεία και θα σπάνε τις βιτρίνες για να αρπάξουν το βιβλίο. Τα blogs θα γίνουν τρελή μόδα και θα κυκλοφορήσουν τρεις χιλιάδες βιβλία από bloggers, οι οποίοι θα πίνουν νερό στο όνομά μου.

Σας εύχομαι καλή Ανάσταση, καλή επανάσταση, καλή γκομενοκατάσταση, ή ό,τι άλλο γουστάρετε τέλος πάντων. Με μέτρο τα μελομακάρονα γιατί έρχεται και καλοκαίρι.

Θα συνεχίσω βέβαια να είμαι στις επάλξεις της ενημέρωσης. Βζζζζζζζζζζζζζζζ....