Τρίτη, Ιουνίου 14, 2005

Σ’ όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Αγαπητές πολυπληθείς φίλες αναγνώστριες και μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού φίλοι αναγνώστες, επιστρέφω από το Λος Άντζελες! Βρίσκομαι στο Κονκόρντ που μου διέθεσε ο φίλος Ζακ Σιράκ -σε αντάλλαγμα θα αναλάβω να μεταστρέψω τη γαλλική κοινή γνώμη υπέρ του "Ναι" στο Ευρωσύνταγμα. Γύρω μας πετούν και 40 Φάντομ of the Opera, τα οποία έχει στείλει η ελληνική κυβέρνηση ως τιμητική συνοδεία. Βέβαια ο πιλότος πατάει γκάζι και μας χάνουν, αλλά τον μαλώνω και κόβει για να μας φτάσουν και να μας κεράσουν ένα παγωτό. Θα πέσω με αλεξίπτωτο στην Αθήνα και πιο συγκεκριμένα στα ραδιοφωνικά στούντιο της ΕΡΤ. Δεν χρειάζεται να σας πω ποιος είναι ο καλύτερος σταθμός -για να διαβάζετε "πιτσιρίκο" αγαπητές φίλες, είναι προφανές πως έχετε εξαιρετικά υψηλή αισθητική και τον έχετε ήδη εντοπίσει. Έχει τους καλύτερους παραγωγούς, παίζει "του κόσμου τις μουσικές", και βέβαια σε αυτόν δουλεύουν τα καλύτερα παιδιά -είναι όλοι φίλοι μου. Τα λέμε στον "αέρα". Stay tuned!

πιτσιρίκος

Υ.Γ.1 Βλέπω στο eXTReMe Tracking πως το blog μου σπάει όλα τα ρεκόρ παρόλο που έλειψα. Για πότε έφτασα μια αναπνοή από τους 10.000 επισκέπτες πριν κλείσει ένας μήνας, ούτε που το κατάλαβα. Θέλω να σας διαβεβαιώσω πως είμαι πολύ δυσαρεστημένος με αυτήν την εξέλιξη. Πολύ σας άρεσε το "Ποιος σκότωσε τον Νίκο Κούρκουλο" -δεν έπρεπε να το "ανεβάσω". Επιτέλους θέλω να μάθω και τι έγινε κατά τη διάρκεια της απουσίας μου. Μα και η τηλεόραση με ανέφερε; Δεν έφταναν τα ραδιόφωνα, τα περιοδικά και οι εφημερίδες; Που θα πάει αυτή η κατάσταση; (Ευχαριστώ Σοφία)

Υ.Γ.2 Ποιος είναι αυτός ο Μέντης Μποσταντζόγλου που θυμίζει εμένα; Καινούριος είναι;

δια την αντιγραφήν Τζέλα Στασέρα Μιμπούτο (γραμματεύς πιτσιρίκου)

Image Hosted by ImageShack.us