Σάββατο, Ιουλίου 09, 2005

Ας είμαστε σεμνοί και ταπεινοί

Image Hosted by ImageShack.usΑγαπητοί φίλοι, από σήμερα το πρωί βρίσκομαι στην Οία της Σαντορίνης. Φιλοξενούμαι στο σπίτι ενός φίλου εφοπλιστή και ήρθα εδώ για να διασκεδάσω τη στενοχώρια μου για τα τραγικά γεγονότα του Λονδίνου. Το ξημέρωμα βούτηξα στα παγωμένα νερά της Μάγχης και τώρα πίνω τον καφέ μου απολαμβάνοντας τη μαγική θέα που προσφέρει η Κόκκινη Πλατεία.

Με συγκίνησε το τηλεφώνημα που μου έκαναν πρωί-πρωί μερικοί πολύ αγαπημένοι μου bloggers :

«Πιτσιρίκο καλόχρονος!»
«Δεν γιορτάζω βρε παιδιά!»
«Ναι, αλλά οι επισκέψεις σου όπου να ‘ναι θα φτάσουν τις 20.000 σε χρόνο ρεκόρ»

Τώρα εγώ το είχα ξεχάσει εντελώς αυτό, γιατί όπως ξέρετε εγώ δεν τα παρακολουθώ αυτά τα πράγματα, αλλά παρ’ όλ’ αυτά χάρηκα γιατί με συγκίνησαν τα παλιόπαιδα. Δεν μπορώ να σας πω τα ονόματά τους, γιατί δεν θέλουν δόξα και διασημότητα και προτιμούν τα blogs τους να τα διαβάζουν καμιά δεκαριά φίλοι τους –ούτε εμένα δεν αφήνουν να τα διαβάζω για να μη «χαλάσουν». Τι κρίμα που δεν μπορώ να το κάνω κι εγώ αυτό. Πόσο τους ζηλεύω.

Τέλος πάντων, με παρεκάλεσαν να ανεβάσω ξανά όλα τα κείμενα που έχω γράψει από την αρχή που ξεκίνησα αυτό το ιστολόγιο, για να κάνω ένα εορταστικό weekend. Αυτό δεν μπορώ να το κάνω, γιατί αφενός έχω και πολυτελή ζωή να ζήσω και αφετέρου είμαι πολύ συγκλονισμένος –όπως όλοι σας άλλωστε- με τα όσα συνέβησαν στη Βρετανία και δεν θα ήταν σωστό. Τους υποσχέθηκα πάντως πως θα κάνω παιχνίδι με μερικά κείμενα για να χαρούν λίγο κι αυτά τα έρμα. Βλέπουν, λέει, το όνομα «πιτσιρίκος» στο monitor του Παναγιώτη –με τον οποίο μάλλον είχαμε και τον ίδιο Δάσκαλο- και χαίρονται τρελά. Άκου να δεις τα τρελόπαιδα! Σπουδαίο πράγμα να χαίρονται οι άνθρωποι με τις μικρές χαρές της ζωής. Μακάρι να μπορούσα κι εγώ…

Θέλω να αφιερώσω αυτό το εορταστικό πιτσιρίκειο weekend, που θα κρατήσει τρεις μήνες, στη Δέσποινα που ζει στο Λονδίνο και ήταν στο King's Cross όταν έσκασε η βόμβα. Καλή πατρίδα Δέσποινα και καλή πατρίδα σε όλους τους ξενιτεμένους.

(73 mail για ένα (1) ποστ πρώτη φορά έλαβα. Μάγκες κάντε και λίγο κράτει! Να γράφετε μόνο όσοι έχετε αρνητική γνώμη. Μόνο σε αυτούς θα απαντώ από εδώ και πέρα- έχουμε και δουλειές.)