Πέμπτη, Ιουλίου 14, 2005

Θέλω να με διαβάζουν και να με αγαπάνε ΟΛΟΙ

Έχοντας ξεπεράσει τις 21.000 επισκέψεις σε διάστημα μικρότερο των 2 μηνών ας πω ποια είναι η επιθυμία μου :

Θέλω να με διαβάζουν όλοι οι κάτοικοι του πλανήτη. Θέλω οι Κινέζοι να «χάνονται» στη μετάφραση για να διαβάσουν τι έγραψα. Θέλω οι μανάδες να νανουρίζουν τα μωρά τους με κάτι που θα έχω γράψει εγώ. Θέλω τα αγόρια πριν φιλήσουν τα κορίτσια τους να τους λένε μια φράση από κάποιο κείμενό μου. Θέλω τα παιδιά να αποχαιρετούν για πάντα τους γονείς τους διαβάζοντας κάτι δικό μου. Θέλω ο Ζαγοράκης να σηκώσει το Παγκόσμιο Κύπελλο στη Γερμανία και να πει : «κι όπως λέει κι ο πιτσιρίκος …». Θέλω ο Οσάμα να διαβάσει κάτι που έγραψα και να κλάψει στην αγκαλιά του Τόνι Μπλερ – άμα ανατιναχτούν παρέα μετά ακόμα καλύτερα. Θέλω οι άνθρωποι να διαβάζουν όσα γράφω και να γελάνε. Θέλω να διαβάζουν όσα γράφω και να συγκινούνται –να κλαίνε για να καθαρίσει η ψυχή τους. Θέλω να με διαβάζουν, στο κομπιούτερ, στην τουαλέτα, στο διάστημα, στα κομμωτήρια, στα καφενεία, στον προθάλαμο των οδοντιατρείων, στις φυλακές, στην παραλία, στο γήπεδο και οπουδήποτε αλλού. Αυτή είναι η επιθυμία μου. Ψωνισμένη; Ψωνισμένη! Βλακώδης; Βλακώδης! Εγωιστική; Εγωιστική! Εγώ αυτό το λέω «αγάπη». Κι εν προκειμένω αυτή είναι η επιθυμία μου, την εκφράζω και ποιον βλάπτει; Σάμπως θα πραγματοποιηθεί; Εγώ την επιθυμία μου την είπα και δεν κάνει κακό σε κανέναν. Ας κοιτάξουν κι οι άλλοι μέσα τους να δουν τη δική τους.

Ευχαριστώ όλους τους αναγνώστες.