Τρίτη, Ιουλίου 12, 2005

Το μαγιό μου και μια παραλία

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Γιώργο μου;
-Ναι, μωρό μου;
-Ξέρεις τι θέλω;
-Όχι, εσύ;
-Αν ξέρω τι θέλεις;
-Όχι, αν ξέρεις τι θέλεις εσύ!
-Ξέρω!
-Τι;
-Θέλω το μαγιό μου και μια παραλία.
-Αυτό μου είπε χτες και ο Πέτρος.
-Θέλει το μαγιό μου ο Πέτρος;
-Όχι, το δικό του μαγιό θέλει και μια παραλία.
-Ε, αυτό θέλει και η Νάνσυ.
-Το μαγιό και την παραλία του Πέτρου;
-Όχι, το δικό της μαγιό και τη δική της παραλία.
-Και ο Κώστας στη δουλειά αυτό μου λέει εδώ και τρεις μήνες.
-Ξέρεις τι δείχνει αυτό Γιώργο μου;
-Τι;
-Οι πωλήσεις των μαγιό πρέπει να έχουν ανέβει τρελά.
-Και των παραλιών επίσης. Αχ τι δεν θα έδινα κι εγώ να ήμουν σε μια παραλία με το μαγιό μου…
-Γιώργο;
-Ναι μωρό μου.
-Αφού στο τέλος το μόνο που θέλουμε όλοι μας, είναι να είμαστε με το μαγιό μας σε μια παραλία, γιατί δουλεύουμε όλη μας τη ζωή σαν τα ζώα και αγοράζουμε συνέχεια ένα σωρό άχρηστα πράγματα;
-…