Πέμπτη, Μαρτίου 09, 2006

Η Ημέρα της Γυναίκας

Image Hosted by ImageShack.us

-Καλημέρα Νατάσσα μου, τι κάνεις;
-Προσπαθώ να συνέλθω από το ξενύχτι – δούλευα νυχτερινή στο νοσοκομείο. Εσύ καλά;
-Εγώ δεν έχω κοιμηθεί ακόμα. Πήγα στο «Μοστρού» στην Άντζελα.
-Με τη Ζωζώ;
-Όχι, με τη Ζιζί και τη Ζουζού.
-Ο άντρας σου δεν ήρθε;
-Είχε ραντεβού με τη Σβετλάνα.
-Α, άλλαξε γκόμενα; Τι έγινε η Ιρίνα; Τα χαλάσανε;
-Παντρεύτηκε.
-Του στοίχισε, ε;
-Στην αρχή ναι, αλλά τους ξέρεις τώρα τους άντρες.
-Καλά, μόνες σας πήγατε;
-Ε βέβαια, αφού ήταν η ημέρα της γυναίκας! Δεν το ‘ξερες;
-Μου το είπε ο Πάνος…
-Πως στο ‘πε; Σου πήρε δώρο;
-Όχι, απλά μου είπε να στείλω λουλούδια στη μάνα του γιατί είναι η ημέρα της γυναίκας.
-Α τον αλήτη! Ευτυχώς του δικού μου η μάνα έχει πεθάνει!
-Άστα τώρα αυτά, πως τα περάσατε στην Άντζελα;
-Τέλεια, ήταν κι ο Λάκης εκεί.
-Ο κομμωτής;
-Όχι αυτός καλέ, ο Λαζόπουλος!
-Πήγε ο Λαζόπουλος στην Άντζελα; Δεν τον πέταξε έξω;
-Τώρα είναι φίλοι! Τραγούδησαν και μαζί!
-Το «Είναι κάτι χαρακτήρες τελειωμένοι αναπτήρες»;
-Όχι, τραγούδησαν Χατζιδάκι.
-Τραγούδησε η Άντζελα Χατζιδάκι; Ποιο, το «Αχ βρε παλιομισοφόρια»;
-Όχι, είπαν το «Γιάννη το φονιά» και την πάροδο από τους «Όρνιθες» του Αριστοφάνη.
-Κι εσείς τι κάνατε;
-Περιμέναμε να τελειώσουν. Η Ζιζί βρήκε την ευκαιρία να πάει στην τουαλέτα.
-Καλά ο Λαζόπουλος δεν την κορόιδευε την Άντζελα τόσα χρόνια; Τι άλλαξε τώρα;
-Ε, στο βάθος το ζηλεύουμε αυτό που ρεζιλεύουμε.
-Κανα αρσενικό χτυπήσατε;
-Γνωρίσαμε τρεις ποδοσφαιριστές.
-Μη μου πεις πως σε καμάκωσε ο Ζαγοράκης!
-Ήταν μαύροι…
-Πάλι σε μαύρο ποδοσφαιριστή έπεσες; Πέρσι δεν τραβιόσουνα με ένα μαύρο που έπαιζε στο Χαϊδάρι; Σε ποια ομάδα παίζει ο καινούριος;
-Αχ μου το ‘πε, αλλά δεν θυμάμαι.
-Βρε μήπως είσαι με τον Μπαμπαγκίντα και δεν το ξέρεις;
-Πως είναι αυτός;
-Τι να σου πω; Έχεις δει κάτι σιντριβάνια που είναι ένα αγόρι και το νερό βγαίνει από το πουλί του;
-Μα αυτά είναι πράσινα! Κι έχουν και μικρό πουλί!
-Για το ύψος μιλάω!
-Όχι, αυτός ήταν ψηλός. Α, το θυμήθηκα, παίζει στον Ιωνικό.
-Ανεβήκαμε κατηγορία βλέπω!
-Τι εννοείς;
-Το Χαϊδάρι είναι στη Β’ Εθνική, ενώ ο Ιωνικός στην Α’. Πότε θα ξαναβγείτε;
-Ποτέ!
-Πως έτσι;
-Θέλει να με πάει στη μάνα του για να με γνωρίσει
-Και που είναι το πρόβλημα;
-Η μάνα του μένει στο Κονγκό!
-Μακάρι να ήταν Κονγκολέζα η πεθερά μου! Χαζή είσαι πάντως που δεν πας! Ξέρεις τι προνόμια έχουν οι γυναίκες στο Κονγκό;
-Έχουν προνόμια οι γυναίκες στο Κονγκό;
-Όχι, αλλά τουλάχιστον δεν είναι υποχρεωμένες να συμπεριφέρονται σαν άντρες…


Στην silk123