Σάββατο, Οκτωβρίου 28, 2006

"Alors, c' est la guerre"

Ιστορική μέρα η 28η Οκτωβρίου. Ανατρέχω στα σατιρικά μου αρχεία και σας παραπέμπω εδώ.

Έλαβα μια ακόμα ανταπόκριση της Dana Semitecolo από τη Ζάκυνθο και τη δημοσιεύω σούμπιτη! Τζόγια μου εγέλασα με την καρδία μου! Μεγάλη περίσταση μ' εύρηκε τον συφοριασμένο!

ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑ! (Γράμμα στο "μέτωπο") - της Dana Semitecolo

Αγαπητέ Μπαμπά,

Οι εκλογές έκαμε ο Θέος και φινίρανε αλλά καλύτερα να κάτσεις ευτού που είσαι και να μην γυρίσεις στο νησί. Μεγάλη ξεκουρβουλομάρα πατέρα!

Να 'χεις υπόψη σου ότι σε ψάχνει ο Δήμαρχος ο καινούργιος, να του δώκεις λέει πίσω τα λεφτά που σου έδωκε για να μην κατέβεις με το άλλο ψηφοδέρτιο,γιατί τον εγέλασες λέει και του έκαμες πόλεμο πίσω από τσι πλάτες του. Εγώ του είπα ότι ο πατέρας μου δεν κογιονάρει τον κόσμο και αφού επήρε τόσα λεφτά αποκλείεται να σε εγέλασε! Ευτός πατέρα, τίποτα, το βιολί του. Ξεκουρβουλομάρα σου λέω!

Στο σκολειό πατέρα, περνάω φρούστο μεγάλο! Τα παιδία με κογιονάρουνε ότι ο πατέρας μου εξεπόρτισε με μία αρβανίδα και είσαι λένε τσι Ρώμες και στα Παρίσια! Πατεράκη, δεν είσαι στη Μαυριτανία;;; Πέσμου την αλήθεια! Οι μόροι σου φέρνουντε καλά; Εξέχασα να σου πω, ότι έχουμε κατάληψη στο σκολειό. Ναι, εμάθαμε ότι θα σταματήσουν οι δασκάλοι τσι απεργίες και πήραμε απόφαση δελέγκου να κάμουμε κατάληψη. Έτσι εφέτος δεν θα παρελάσουμε και να σου πω πολύ το χαίρουμαι όχι τίποτ' άλλο για ευτούνη τη βρώμα τη κόρη του Νιονέλου που δεν θα βαστάξει τη σημαία. Αμήηηη , εθαραπάικα.Θυμάσαι τι εγίνηκε πέρσι με τον Χασάν που ήθελε να κρατήσει τη σημαία και τελικά τη δώκανε ευτουνής;; Εγώ πατέρα λέω να την βαστάει όποιος θέλει τη σημαία, σάμπως κι ευτούνοι που την κρατούνε ξέρουνε γιατί;

Πατέρα λένε ότι ο Μεταξάς είπε όσκε τσου Ιταλούς και για δαύτο γιορτάζουμε την 28η Οχτωβρίου. Είναι αλήθεια; Εγώ θαρώ ότι οι ιταλοί εθέλανε να πάρουνε τη συνταγή του κονιάκ από τον Μεταξά και δεν τα βρίκανε στα φράγκα κι έτσι εγίνηκε και μαλλώσανε, μπουκούνια εγινήκανε δηλαδή αλλά τι να λέω τώρα;

Πατεράκη, παραλίγο να το ξεχάσω! Ο δήμαρχος τση Χώρας, ο Λεβάντες, πάει στο διάολο! Τον εφάγανε πατέρα! Στο σκολειό λένε ότι τον έφαγε ευτούνη η βρώμα η δημαρχέσσα , η Τζόγια. Μεγάλο πουταναρίο ευτούνη πατέρα. Ούλος ο κόσμος το λέει. Εγώ δεν ξέρω τσίπουτες. Το άκουσα μόνο. Τώρα αντακάπου εκλογές ;;; Εβαρέθηκα! Τόμου εμαθεύτηκε το φονικό, ντεζόρντινο μεγάλο στη Χώρα. Άλλοι γελάνε κι άλλοι κλαίνε!

Ευτά είχα να σου γράψω. Αν μόνε μόνε αδειάσεις στείλε μου καμία δραμή γιατί το τζιπ θέλει καινούργια λάστιχα. Η μάνα μου δεν μου δίνει τίποτα! Που να μπει μέσα τσης και να φυτρώσει! Που την έβρηκες ορέ πατέρα;;;;; Ούλη μέρα στο καναπέ να φουμάρει και να μιλεί στο τηλέφωνο. Άλλη δουλειά δεν έχει να κάμει! Κουβαλεί και τσι φιλενάδες τσης, μια μια ούλες και παίζουνε κουνκαν αβέρτα! Το καφενείο τση Αντριανάρας εγίνηκε το σπίτι μας πατεράκη! Ξεκουρβουλομάρα και στο σπίτι, σα να λέμε. Η νόνα μου ούλη μέρα με κάτι σίγλους βολοδέρνει σαν τη Περιβολαρία. Εκεί να δεις σέστο. Έμπα μέσα νόνα, τση λέω. Τίποτα ευτούνη.

Πατεράκη, μη γυρίσεις! Κάτσε ευτού, εγλίτωσες! Μόνο καμιά δραμή να στείλεις!

Ο πολυαγαπημένος σου γιος,

Νιονάκης

Υ.Γ.1 : Πατεράκη δεν ξέρω αν έχεις τηλεόραση ευτού που είσαι. Να δεις πατεράκη που μετά τσου κουμπάρους, ο πρωθυπουργός εβάλθηκε να κάμει εκκαθάριση και στο ιντερνέτ! Αμήηηηη! Ούλα θα τα καθαρίσει ευτός, ούλα! Λαμπίκο ούλαααααααα!
Υ.Γ.2 : Δελέγκου να στείλεις και μια ντουζίνα μόρους να μαζώξουνε τσι ελιές γιατί εγώ δεν αδειάζω, έχω διάβασμα!


Για τους αναγνώστες που ρωτάνε : δεν είμαι εγώ η Dana Semitecolo. Είναι όντως μια αναγνώστρια από τη Ζάκυνθο. Διαμένει μάλιστα σε ένα από τα πιο όμορφα μέρη στο νησί. Θα τη διαβάζετε συχνά εδώ - όταν έχει κέφια τουλάχιστον. Οι συμπατριώτες μου είναι πολυτάλαντοι - όλοι τους. Όποιος έχει επισκεφτεί τη Ζάκυνθο, καταλαβαίνει τι εννοώ. Οι υπόλοιποι να πάτε να το διαπιστώσετε μόνοι σας. Ζήτω το έθνος!

Ευχαριστώ για τον χτεσινό καταιγισμό επισκέψεων και mail. Στην πρώτη ευκαιρία θα απαντήσω σε όλα τα παιδάκια.