Παρασκευή, Δεκεμβρίου 22, 2006

Τι λέτε ορέ κλεφτόπουλα; Τι λέτε ορέ ζαγάρια;

Δυο μέρες μετά το συκοφαντικό δημοσίευμα της κ. Χατζηαντωνίου στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία», ένας δημοσιογράφος της ιδίας εφημερίδας – ο κ. Πασχάλης Κορωναίος- μου ζητάει να γράψω ένα κείμενο για τη στήλη του. Προφανώς, ο κ. Κορωναίος δεν διαβάζει την εφημερίδα στην οποία εργάζεται – δεν τον αδικώ. Θέλω να ξεκαθαρίσω πως, αν δεν επανορθώσει η κ. Χατζηαντωνίου, δεν πρόκειται να ανταποκριθώ ποτέ ξανά σε καμία πρόσκληση -για κείμενο, σχόλιο ή συνέντευξη- δημοσιογράφου που εργάζεται στην «Ελευθεροτυπία». Επίσης, δεν επιθυμώ να δημοσιευτεί κανένα κείμενό μου στη συγκεκριμένη εφημερίδα – ούτε σε στήλες δημοσιογράφων που εκτιμώ. Αν η εφημερίδα δημοσιεύσει κάποιο κείμενό μου χωρίς να έχει προηγηθεί επανόρθωση, θέλω να με αποζημιώσει – έτσι θα δικαιωθεί και η κ. Χατζηαντωνίου στα περί «ιδίου οφέλους». Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επιθυμούσα τα χρήματα να καταβληθούν στον κ. Μάκη Τριανταφυλλόπουλο. Ευχαριστώ.

Κύριε Κορωναίε, λυπάμαι πολύ. Δεν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σας -γιατί άλλωστε;- αλλά δεν πρόκειται να απαντήσω στο mail σας. Εγώ γράφω επειδή με ευχαριστεί η γραφή, οπότε έχω την πολυτέλεια να μην έχω εντελώς χεσμένη την αξιοπρέπειά μου. Χρόνια πολλά και καλός ...πολίτης.