Παρασκευή, Νοεμβρίου 23, 2007

Ευχαριστώ

Θέλω να ευχαριστήσω τις κυρίες και τους κυρίους που επιθυμούν να τους παραχωρήσω συνέντευξη. Είμαι ένας πολύ βαρετός άνθρωπος και δεν έχω τίποτα ιδιαίτερο να πω. Από την άλλη, δεν έχω και λόγο να δίνω συνεντεύξεις – ό,τι θέλω να πω, το γράφω. Αν, παρ’ όλα αυτά, κάποιος καλός δημοσιογράφος επιθυμεί διακαώς μια συνέντευξή μου, δεν έχει παρά να προμηθευτεί το επόμενο τεύχος του ζακυνθινού περιοδικού «Ραπόρτο» και, αφού ζητήσει την άδεια των ανθρώπων του περιοδικού, να αναδημοσιεύσει τη συνέντευξη που θα βρει εκεί – η ιδιαίτερη πατρίδα μου εξαιρείται των κανόνων. Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνετε. Ευχαριστώ και πάλι.

Οι καλοί δημοσιογράφοι που ρωτούν τι αισθάνομαι για το τραγούδι του κ. Κραουνάκη δεν έχουν παρά να διαβάσουν εδώ ή εδώ. Τι άλλο μπορώ να πω εγώ; Να πάτε να δείτε την παράσταση – είναι υπέροχη.