Δευτέρα, Δεκεμβρίου 17, 2007

Ανοιχτή επιστολή στον κύριο Θεόδωρο Ρουσόπουλο

(Η επιστολή είναι ανοιχτή για να μην ξοδεύομαι στα γραμματόσημα. Είναι αυστηρώς προσωπική για τον κ. Ρουσόπουλο και σας παρακαλώ να μη διαβάσετε από εδώ και κάτω. Ουστ! Ζώα! Ευχαριστώ.)


Αξιότιμε κύριε Ρουσόπουλε,

Είμαι ένας μεγάλος θαυμαστής σας. Σας γράφω για να σας ζητήσω μια χάρη. Διαβάζω στον Τύπο πως μοιράζετε κρατική διαφήμιση πολλών εκατομμυρίων ευρώ στα media. Μάλιστα, πληροφορούμαι πως δίνετε κρατική διαφήμιση και σε έντυπα με ελάχιστη κυκλοφορία. Έκανα μια σύγκριση και διαπίστωσα πως κάποια απ’ αυτά τα έντυπα έχουν λιγότερους αναγνώστες και από το ταπεινό μου μπλογκ. Έτσι λαμβάνω το θάρρος να απευθυνθώ σε εσάς – που είστε υπουργός Προπαγάνδας- και να σας παρακαλέσω να μου δώσετε και μένα κάτι, αν μπορείτε. Καταλαβαίνω πως πολλά από τα χρήματα που δίνετε είναι επειδή φοβάστε μήπως κάποιοι ανοίξουν τα στόματά τους ή επειδή είναι κακοί άνθρωποι που εκβιάζουν την κυβέρνηση με αποκαλύψεις – εγώ δεν έχω τίποτα να αποκαλύψω γιατί δεν ξέρω και τίποτα, αλλά, ξέρετε, τα μπλογκ γνωρίζουν άνθηση τώρα τελευταία και ίσως στο μέλλον να μπορούσα να σας φανώ χρήσιμος και να σας βοηθήσω στον όμορφο αγώνα που δίνετε. Δεν θέλω κάποιο μεγάλο ποσό – ίσα ίσα για να περνάω μια πολυτελή ζωή. Είμαι αριστερός, οπότε, όπως καταλαβαίνετε, εξαγοράζομαι εύκολα και φτηνά. Είμαι στη διάθεσή σας. Το μέιλ μου είναι επάνω δεξιά. Αν δεν θέλετε να με εξαγοράσετε εσείς, μήπως θα μπορούσατε να με συστήσετε σε κάποιον που να θέλει να με εξαγοράσει; Σας ευχαριστώ πολύ για τον πολύτιμο χρόνο σας.

Με απεριόριστη εκτίμηση

πιτσιρίκος