Παρασκευή, Μαΐου 27, 2005

ΠΑΥΛΕ ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ! (η Γαλλία αγωνιά)

Image Hosted by ImageShack.us


-Βρε Μαρία μου για τι πράγμα ψηφίζουν οι Γάλλοι την Κυριακή;
-Νομίζω πως έχουν τον τελικό του δικού τους «Fame Story».
-Τόσο πολύ άργησαν; Δεν ρωτάς τον Τάσο μήπως κάνουν δημοψήφισμα για τίποτ’ άλλο και δεν το ξέρουμε;
-Μισό.... Τάσο μου, γιατί ψηφίζουν οι Γάλλοι; Το ευρωσύνταγμα; Για το ευρωσύνταγμα ψηφίζουν Ντίνα μου.
-Τι είναι αυτό;
-Ξέρω ΄γω; Θα είναι κάνα σύνταγμα με ευρωπαίους στρατιώτες. Ξέρεις, ο κοινός ευρωπαϊκός στρατός. Δεν ρωτάς κι εσύ τον Μήτσο γιατί ο Τάσος παίζει «Στοίχημα» κι αν τον ενοχλήσω ξανά, θα με χέσει;
-Περίμενε...Μήτσο τι είναι αυτό το ευρωσύνταγμα που ψηφίζουν οι Γάλλοι; Μια ενιαία κοινοτική νομοθεσία με κοινό υπουργό Εξωτερικών για την Ευρώπη; Άκουσες Μαρία μου;
-Άκουσα. Εμείς δεν θα ψηφίσουμε;
-Εμείς ψηφίσαμε!
-Πότε;
-Το περασμένο Σάββατο! 94 % πήρε η Γιουροβίζιον, δεν το είδες; Ψηφίσαμε «ναι»!
-Καλά οι Γάλλοι δεν είδαν τη Γιουροβίζιον;
-Όχι, είχε πέσει ο δορυφόρος και δεν μπόρεσαν να ψηφίσουν με televoting. Γι΄ αυτό θα ψηφίσουν την Κυριακή. Τι λες να ψηφίσουν;
-Τι να σου πω; Αν είχαν δει τη Γιουροβίζιον μάλλον «όχι» θα ψήφιζαν, αλλά τώρα ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται.
-Μα διαβάζω στις εφημερίδες, πως οι αρθρογράφοι προτρέπουν τους Γάλλους να ψηφίσουν «ναι».
-Ξέρεις γαλλικά;
-Όχι καλέ, στις ελληνικές εφημερίδες το διάβασα!
-Διαβάζουν οι Γάλλοι ελληνικές εφημερίδες;
-Δεν το ξέρεις; Αν δεν διαβάσει τον Ριχάρδο Σωμερίτη ο μέσος Γάλλος κάθε πρωί, αρνείται να φάει το κρουασάν του! Αν δεν διαβάσει τον Πρετεντέρη για να πάρει γραμμή, δεν πάει στην τουαλέτα! Βέεεεβαια!
- Κι αυτοί τι λένε;
-Αυτοί είναι υπέρ του «ναι». Τώρα περιμένουν οι Γάλλοι να δουν τι θα γράψει ο Παύλος Τσίμας στο σαββατιάτικο άρθρο του στα «ΝΕΑ» και θα αποφασίσουν.
-Μετράει πολύ η γνώμη του Τσίμα;
-Πλάκα μου κάνεις; Όπως ακολουθούσαν οι κομμουνιστές τη γραμμή του Κόμματος επί Ζαχαριάδη, έτσι υπακούουν οι Γάλλοι στον Τσίμα!
-Μπράβο στους Γάλλους που μιλάνε κι ελληνικά. Τότε γιατί είδα τον Σημίτη στην τηλεόραση που πήγε και τους μίλησε στα γαλλικά; Γιατί δεν τους μίλησε ελληνικά;
-Μωρό μου, είτε ελληνικά τους μιλούσε ο Σημίτης, είτε γαλλικά κανείς δεν επρόκειτο να καταλάβει τίποτα. Γι΄ αυτό τα είπε στα γαλλικά για να είναι σίγουρος πως δεν θα τον καταλάβουμε ούτε εμείς!
-Κι ο Παπανδρέου όμως γαλλικά τους μίλησε. Γιατί;
-Για να τους τρομοκρατήσει! Σου λέει, αν δεν ψηφίσουμε «ναι», θα ‘ρχεται αυτός εδώ ο κουλός κάθε τρεις και λίγο και θα μας μιλάει γαλλικά με προφορά τεξανής αγελάδας σε κλιμακτήριο! Κάτσε να ψηφίσω «ναι» να γλιτώσω!
-Είχε ωραίο παράστημα όμως!
-Ναι, σαν κάπελας που φοράει κοστούμι επειδή παντρεύει την κόρη του ήταν – η άσπρη ποδιά του έλειπε! Αφού κάποια στιγμή που σηκώθηκε να πάει στην τουαλέτα, ένας Γάλλος σοσιαλιστής μπερδεύτηκε και του είπε : «Ε, γκαρσόν, πιάσε δυο μπύρες όπως θα ‘ρχεσαι!».
-Ο Καραμανλής γιατί δεν πήγε να πείσει τους Γάλλους να ψηφίσουν «ναι»;
-Κοίτα, το καλό μ’ αυτόν είναι πως ξέρει μέχρι που φτάνουν οι δυνάμεις του. Έχει αυτογνωσία. Γι’ αυτό προτίμησε να πάει να δώσει οδηγίες στον Μπους.
-Θα ψηφίσει κι ο Μπους στο γαλλικό δημοψήφισμα;
-Όχι. Πάντως και δέκα Ευρώπες να ψηφίσουν, στο τέλος θα γίνει αυτό που θέλει ο Μπους. Γιατί μου τηλεφώνησες όμως;
- Α ναι! Να σου πω βρε μωρό μου, άμα δείξω στη μοδίστρα σου το φόρεμα που φορούσε η Παπαρίζου στη Γιουροβίζιον, μπορεί να μου το φτιάξει;
-Oui!
-Θα μου πηγαίνει λες;
-Non!




(Θα ήθελα να κάνω μια αφιέρωση σε όσους μου ενέπνευσαν αυτόν τον διάλογο, αλλά η ευγενική μου ανατροφή και η φυσική μου συστολή δεν μου το επιτρέπουν. Αν κάποιοι ανάμεσα σε αυτές τις γραμμές αναγνωρίσουν τους εαυτούς τους, ας μην με παρεξηγήσουν. Ούτως ή άλλως, όσοι διαβάζουν τακτικά αυτό εδώ το ιστολόγιο, γνωρίζουν πως είμαι εντελώς βλαμμένος.)