Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 22, 2005

Δυο προτάσεις κι ένα μικρό παράπονο

Μη χάσετε το 10ο Διεθνές Φεστιβάλ Κόμικ της Βαβέλ που διεξάγεται στο "Τεχνόπολις" από σήμερα Πέμπτη μέχρι την Κυριακή. Θα είμαι κι εγώ εκεί για να κλέψω καμιά ιδέα.

Επίσης δείτε τις νέες φωτογραφίες που πρόσθεσε η eyedroplet στο ιστολόγιό της - είναι σπουδαίες.


Αγαπητοί αναγνώστες με στενοχωρείτε. Πότε στην ευχή έφτασαν οι επισκέψεις (ή να λέω κι εγώ pageviews) τις 38.000; Και είναι δυνατόν στις 5 το απόγευμα οι επισκέψεις να έχουν φτάσει ήδη τις τριακόσιες; Που θα πάει αυτή η κατάσταση επιτέλους; Δηλαδή, όταν θα αρχίσω να δημοσιεύω τα αριστουργήματα, τι θα γίνει; Δεν πιστεύω τα Χριστούγεννα να φτάσουν οι …pageviews τις 70.000 και να κάνω μαύρες γιορτές. Βέβαια έχετε τα δίκια σας κι εσείς – αφού οι άλλοι ιστολόγοι γράφουν συνέχεια για μένα, γιατί να μην διαβάζετε την πηγή; Αλλά μου έχουν αδυναμία, βλέπετε, οι καλοί συνάδελφοι και δεν μπορούν, αν δεν γράψουν την καλή κουβέντα. Κάντε μου τουλάχιστον αύριο τη χάρη να μη μπει κανείς στη σελίδα μου να χαρώ κι εγώ λίγο – εντάξει;