Τρίτη, Σεπτεμβρίου 13, 2005

Μόνο για bloggers

Ας ασχοληθώ κι εγώ για πρώτη (και τελευταία ελπίζω) φορά στο ιστολόγιό μου με τα τεκταινόμενα στην κοινότητα των μπλόγκερ. Πρόσφατα ένας κύριος επιτέθηκε χυδαία και απρόκλητα σε μια κυρία. Η στάση του καταδικάστηκε από το σύνολο σχεδόν των μπλόγκερ, που δήλωσαν τη συμπαράστασή τους στην κυρία που εθίγη, είτε με σχόλια, είτε με mail. Εκ των υστέρων αποδείχτηκε πως ο κύριος αυτός δεν είχε προσωπικά με την εν λόγω κυρία, αλλά απλά ήθελε να διαφημίσει το μπλογκ του και διάλεξε ένα χυδαίο τρόπο.

Η περίπτωση αυτή δεν είναι η μοναδική – υπάρχουν κι άλλες που για αδιευκρίνιστους λόγους δεν μοιάζουν να ενοχλούν κανέναν. Προφανώς ισχύουν δυο μέτρα και δυο σταθμά κι αυτό έχει να κάνει με το ποιος είναι ο θιγόμενος. Αν είναι ο «πιτσιρίκος» (ένα παράδειγμα αναφέρω) δεν πειράζει ιδιαίτερα. Προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου η ανθρώπινη ανοησία – αρκεί να είναι σε απόσταση όπως στο Διαδίκτυο - αλλά ίσως αυτοί που έχουν διπλή ηθική θα έπρεπε να ανησυχούν λίγο για την κατάστασή τους.

Εδώ και δυο μήνες σχεδόν αποφάσισα να μην ασχολούμαι με όσα συμβαίνουν – τα πράγματα πάνε πολύ καλά για μένα και δεν θέλω να χάνω χρόνο και φαιά ουσία για εικονικές ηλιθιότητες. Τώρα καταλαβαίνω πως αυτό ήταν το πιο έξυπνο πράγμα που θα μπορούσα να κάνω. Φυσικά όμως και με ενδιαφέρει το μέλλον αυτής της κοινότητας – θα γίνει κάτι γραφικό, όπως όλα σχεδόν στην Ελλάδα, ή θα ξεπηδήσουν μέσα απ΄ αυτή νέες ενδιαφέρουσες φωνές όπως συνέβη στις ΗΠΑ, στη Γαλλία και σε άλλες χώρες;

Ας κλείσω όμως με κάτι χαρμόσυνο : είναι μια ευχάριστη έκπληξη για μένα να ανακαλύπτω πως υπάρχουν νέα παιδιά που έφτιαξαν μπλογκ εξαιτίας μου – επειδή διάβασαν ένα κείμενό μου ή επειδή διάβασαν ένα άρθρο σε κάποια εφημερίδα που με αφορούσε. Δεν ξέρετε πόση συγκίνηση ένιωσα διαβάζοντας αυτά που έγραφε για μένα στο Διαδίκτυο ένα ενθουσιώδης νεανίας τον Ιούνιο. Πρόκειται για ένα "μονόλογο" - αφιέρωμα. «Μύθος»; Εγώ μύθος; Πραγματικά αξίζει να ρίξετε μια ματιά στα όσα έγραφε για τον «πιτσιρίκο» πριν αποφασίσει να φτιάξει μπλογκ επηρεασμένος από τη δική μου εμπειρία – όπως τουλάχιστον την είχε αυτός στο μυαλό του. Έτσι ίσως σας λυθούν και μερικές απορίες που μου θέτετε στα mail σας – εδώ.


(Τελικά όλα έχουν μια εξήγηση και αποδεικνύεται πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να τσιμπάτε στις προκλήσεις αφού είναι προκάτ. Ευχαριστώ τον κύριο που μου έστειλε την ανωτέρω διεύθυνση. Δεν θέλω κάποιοι να έχουν την εντύπωση πως είμαι μουγκός – αραιά και που θα παίρνω θέση. Τώρα επιστρέφω στη σιωπή που είναι χρυσός – εκεί και θα παραμείνω.)