Τετάρτη, Φεβρουαρίου 06, 2008

Θα πετάξω το καπέλο και θα ζήσω όπως θέλω

Ο Ευστάθιος είναι 68 χρονών, ο Ιερώνυμος 70 και ο Άνθιμος 74. Τζόβενα – τους βλέπεις και λες «μην πάρεις αυτούς Θεέ μου, είναι νέοι – εμένα να πάρεις»! Όποιος από τους τρεις και να εκλεγεί, δεν θα προλάβουμε να τον χαρούμε – είναι όλοι με το ένα πόδι στον τάφο. Χώρια που μπορεί να πάθει καμιά γεροντική άνοια ή να αρχίσει να χέζεται πάνω του κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας και να γίνουν σύχρηστα τα χρυσοποίκιλτα άμφια. Θα έπρεπε ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος να είναι μέχρι 25 ετών το πολύ. Και στα 33 να τον σταυρώνουμε σαν τον Χριστό. Αν είναι μάγκας, ας αναστηθεί. (Η συνέχεια εδώ)

Και μια αποκλειστική πληροφορία από την "πηγή" μου: «Ο Χριστόδουλος ζει – όλη αυτή η ιστορία ήταν κόλπο της κυβέρνησης για να ξεφύγει από τα σκάνδαλα. Ο Χριστόδουλος κρύβεται στα υπόγεια του Μαξίμου μαζί με τον Κουλουσούσα.

Και κάτι χαριτωμένο: μια φίλη μου νόμιζε πως το "Ευστάθιος Σπάρτης" είναι ονοματεπώνυμο. Δηλαδή πως το "Σπάρτης" ήταν το επίθετο. Ο κύριος Ευστάθιος Σπάρτης.

Πολύ τους σκέφτομαι αυτές τις μέρες τους μητροπολίτες μας. Μούγκα και παρθένες όλοι, για να μην πουν καμιά μαλακία και χαθούν οι ψήφοι. Τους αφιερώνω εκείνο το τραγουδάκι που λέει «έτσι την περνάνε όλοι οι παπάδες στο ντουνιά, δίχως πάρτι ή παρτούζες – με καφέ και μοναξιά». Δικό σας! Κι επειδή κάποιοι αναγνώστες κάνουν παράπονα πως δεν προλαβαίνουν να κατεβάσουν τα τραγούδια - δεν φταίω εγώ που με διαβάζει πια και η πλέμπα-, το τραγούδι μπορείτε να το βρείτε σε δυο διευθύνσεις : εδώ (sendspace) ή εδώ (rapidshare).