Τρίτη, Φεβρουαρίου 20, 2007

Θέλω να τα πω (updated!)

Η oistros, ο Niko Ago και ο Mersault με καλούν να γράψω πέντε πράγματα για μένα τα οποία δεν γνωρίζετε. Μου αρέσει αυτό το παιχνίδι γιατί είναι κάργα εγωιστικό:

1. Είμαι κλασικό αριστερό εξτρέμ. Παίζω πάνω στη γραμμή.

2. Έχω δει την «Καζαμπλάνκα» πάνω από 100 φορές. «What watch?» «Ten watch» «Such much?»

3. Το ένα πόδι μου είναι δέκα πόντους πιο κοντό από το άλλο αλλά δεν φαίνεται.

4. Είμαι το έκτο παιδί μιας τετραμελούς οικογένειας.

5. Όταν ήμουν ακόμα πιο μικρός, ένας γιατρός διέγνωσε πως πάσχω από σοβαρή ασθένεια και υπάρχει κίνδυνος να τα κακαρώσω. Οι γονείς μου με είχαν στα όπα όπα αλλά σύντομα ο γιατρός αποδείχτηκε αλμπάνης και επέστρεψα στα φανάρια.

Συνεχίζω γιατί δεν χορταίνεται αυτό το παιχνίδι. Αυτή την εποχή – πιο συγκεκριμένα, από την ημέρα που είδα το «Volver» - είμαι ερωτευμένος με την Πενέλοπε Κρουζ αλλά δεν το ξέρει. Θέλω να παίξω σε ταινία – ένα ρόλο σαν του Ρόμπερτ Ρέντφορντ στο «Havana». Είμαι διατεθειμένος να φωτογραφηθώ γυμνός για φιλανθρωπικούς σκοπούς (το είπα και σε συνέντευξη, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, αλλά δεν δημοσιεύτηκε η απάντησή μου – δεν καταλαβαίνω γιατί). Επίσης, θέλω να πω πως μαγειρεύω υπέροχα.

Τώρα, συνεχίζω το παιχνίδι προσκαλώντας την Αλεξάνδρα του Χημείου του Παρακράτους, τον Χοιροβοσκό, τον Old-Boy, τον thas και τον M. Hulot να παίξουν μπάλα και να γράψουν πέντε πράγματα για τους εαυτούς τους που θα αλλάξουν την άσχημη εικόνα που έχουμε όλοι γι’ αυτούς.

update! Ο thas είχε γράψει αλλά πετούσα χαρταετό και δεν το είχα διαβάσει. Ας γράψει λοιπόν η Βίβιαν Γιαδικιάρογλου - μια γυναίκα με πολλά μυστικά.
update2! Και ο Old-Boy είχε γράψει! Ρόμπα έγινα - ας όψεται το τριήμερο που προηγήθηκε. Για να μην την ξαναπατήσω κάνω ανοιχτή πρόσκληση στα 60 εκατ. bloggers ανά τον κόσμο να γράψουν ό,τι θέλουν.
update3!Και ο κ. Γιάννης Κωνσταντακόπουλος μου είχε κάνει πάσα για να γράψω. Πρώτος απ' όλους. Του ζητώ συγνώμη αλλά δεν το είχα πάρει είδηση - ένας αναγνώστης μου το έγραψε.