Κυριακή, Φεβρουαρίου 04, 2007

Mirisol

Αγαπητοί αναγνώστες, τα νέα είναι πολύ ευχάριστα. Η αγαπημένη σας Mirisol σύντομα θα είναι και πάλι κοντά σας. Αφού πέρασε μερικούς μήνες χορεύοντας σε κρουαζιερόπλοιο στην Καραϊβική, στις 12 Φεβρουαρίου η Mirisol επιστρέφει στην Αθήνα από το Μπουένος Άιρες και θα σας θαμπώσουμε ξανά με τα περίτεχνα tango μας που κόβουν την ανάσα μυημένων και αδαών.

Στις 13 Φεβρουαρίου, η Mirisol κι εγώ θα χορέψουμε στη συναυλία των Gotan Project – είναι φιλαράκια μας- στο «Αθηνών Αρένα» και, από την επόμενη μέρα, θα μπορείτε να μας απολαμβάνετε κάθε βράδυ στο αργεντίνικο εστιατόριο «El Bandoneon» στο Μεταξουργείο. Ξεπεράστε τις όποιες αναστολές σας και ζητήστε μας να σας μάθουμε τα βήματα αυτού του παθιασμένου χορού – είμαστε απλοί και καταδεκτικοί άνθρωποι, παρόλη τη φήμη που περιβάλλει τα ονόματά μας.

Είμαι πολύ χαρούμενος για την επιστροφή της Mirisol – όποιος χορεύει, γνωρίζει πως οι χορευτές είναι σαν τα περιστέρια: έχουν μόνο έναν παρτενέρ στη ζωή τους. Υπέφερα όλο αυτό το διάστημα της απουσίας της, χορεύοντας με κάποιες χορεύτριες που ήταν μεν εκπληκτικές αλλά δεν έδενε η χημεία μας. Τώρα είμαι και πάλι έτοιμος να μαγέψω το κοινό, φτάνοντας σε υψηλές στιγμές καλλιτεχνικού μεγαλείου. Τα υπόλοιπα στο παρκέ. Τώρα πάω για πρόβα.




Σε ό,τι αφορά mai που λαμβάνω από αναγνώστες, δημοσιογράφους και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις, θέλω να διαλύσω μια παρεξήγηση: εγώ δεν είμαι blogger, αλλά χορευτής του tango – απλώς, στα διαλείμματα γράφω και καμιά αράδα για να περνάει η ώρα. Θα παρακαλούσα λοιπόν τα mail σας από εδώ και πέρα να αφορούν αποκλειστικά την τέχνη μου. Ευχαριστώ.