Τετάρτη, Οκτωβρίου 18, 2006

Μετεκλογικά

Image Hosted by ImageShack.us

-Ποιον ψήφισες;
-Α, δεν σου λέω, η ψήφος είναι μυστική.
-Δεν ορκιστήκαμε να μην έχουμε μυστικά η μια από την άλλη; Έλα, ποιον ψήφισες;
-Την ξαδέρφη της νονάς του Γιάννη! Ικανοποιήθηκες;
-Σε ποιανού το συνδυασμό ήταν;
-Στου Κακλαμάνη. Όχι, όχι, στου Σκανδαλίδη! Δεν είμαι σίγουρη.
-Α, εσύ κρατάς την ψήφο σου μυστική κι από τον εαυτό σου! Δεν ξέρεις αν ήταν ΠαΣοΚ ή Νέα Δημοκρατία;
-Έλα αγάπη μου! Τι ΠαΣοΚ, τι Νέα Δημοκρατία, τι απόγονοι των Μακεδονομάχων! Στο 2006 ζούμε, αυτές οι διακρίσεις είναι ξεπερασμένες.
-Καλά, εσύ δεν έλεγες πως θα ψηφίσεις τον Τσίπρα;
-Έλεγα αλλά έχω και κοινωνικές υποχρεώσεις - πενήντα χιλιάδες θα πλήρωνα στην Εφορία, αν δεν ήταν η ξαδέρφη της νονάς του Γιάννη. Πάντως, είναι ωραίο τεκνό ο Αλέξης!
-Ναι το μανάρι μου! Φοράει κι αυτά τα κόκκινα πουκάμισα…
-Είναι το κόκκινο της Αριστεράς.
-Α, εγώ νόμιζα πως είναι το κόκκινο του Ralph Lauren!
-Ξέρεις τι με χάλασε στον Τσίπρα; Που τον κατάβρεξαν με σαμπάνιες.
-Γιατί σε χάλασε;
-Δεν μπορεί να είσαι αριστερός και να σου ανοίγουν σαμπάνιες!
-Δηλαδή τι έπρεπε να του ανοίξουν; Ρετσίνα Κουρτάκη;
-Ας του ανοίγανε μια βότκα, ένα ούζο! Κάτι ταπεινό τέλος πάντων.
-Σιγά μην του ανοίγανε και γκαζόζα! Μπορεί να ήταν Cair η σαμπάνια. Μπορεί να τη φυλάγανε οι γονείς του για να την ανοίξουν στο γάμο του.
-Εγώ πάντως, αν τον είχα ψηφίσει, θα αισθανόμουν προδομένη με τη σαμπάνια. Αλήθεια, εσύ ποιον ψήφισες;
-Κανέναν.
-Λευκό, την καλύτερη δουλειά έκανες.
-Ούτε λευκό - δεν πήγα καθόλου.
-Καλά, δεν πήγες να ψηφίσεις; Πως θα δείξεις τη δύναμή σου;
-Δηλαδή εσύ, που ψήφισες την ξαδέρφη της νονάς του Γιάννη, έδειξες τη δύναμή σου;
-Άλλο εγώ. Εγώ είμαι ανεύθυνη, επιπόλαιη και ιδιοτελής. Δεν το πιστεύω πως δεν πήγες να ψηφίσεις…
-Στην Ευρώπη είναι πολύ της μόδας να μην ψηφίζεις. Αυτούς που ψηφίζουν τους κοροϊδεύουν.
-Γιατί δεν μου το είπες πιο νωρίς; Ούτε εγώ θα πήγαινα. Μην σου ξεφύγει μπροστά στη Ζενεβιέβ πως ψήφισα και με περάσει για καμιά δεύτερη.
-Παιδιά είμαστε; Λέγονται αυτά τα πράγματα;
-Πάντως, πρέπει να παραδεχτώ πως οι εκλογές είναι πολύ κουραστικές – σε βγάζουν από το ρυθμό σου.
-Τι προτείνεις; Να τις καταργήσουν; Και τότε πως θα ξεχωρίζουμε εμείς που δεν ψηφίζουμε;
-Να ψηφίζουν μόνο οι άνδρες.
-Ωραία! Και να μην ψηφίζουν οι γυναίκες και οι δούλοι! Μια Αθηναϊκή Δημοκρατία την ξέρεις ή τυχαία τα λες αυτά;
-Πως δεν την ξέρω; Δια της μαζικής αποχής οδηγούμαστε ξανά στην άμεση Δημοκρατία της αρχαίας Αθήνας. Να ψηφίζουν δέκα είκοσι χιλιάδες άνθρωποι και να τελειώνει η ιστορία. Χρυσός αιώνας και πάλι.
-Δεν βρίσκεις οπισθοδρομικό να μην έχουν οι γυναίκες δικαίωμα ψήφου;
-Όχι.
-Και πως θα εξέφραζες τη γνώμη σου; Πως θα ψήφιζες την ξαδέρφη της νονάς του Γιάννη;
-Γιατί, ο άνδρας μου ποιον νομίζεις πως ψήφισε;