Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 01, 2005

Μελανκολία του Σεπτέμπρη…

Image Hosted by ImageShack.us

…αναγνώστη να μη σ’ εύρει. Σιγά μη σου ευχηθώ και «καλό χειμώνα».

Θα είμαι σύντομος. Πρώτη Σεπτεμβρίου σήμερα, το σχολείο αρχίζει και δεν έχω διαβάσει τίποτα όλο το καλοκαίρι εκτός από το «Μέγα Ανατολικό». Δύσκολο να μου φανεί χρήσιμος στην πέμπτη δημοτικού. Είδα και τα «Σύνορα της αγάπης» γιατί «δεν ξεχνώ».

Δεν θέλω να λέω μεγάλα λόγια για τη φετινή σεζόν - απλά ελπίζω να μην επαναλάβω τα λάθη της προηγούμενης. Για παράδειγμα θα ήταν λάθος να αναφερθώ στις περισσότερες από 31.000 επισκέψεις στο ιστολόγιό μου σε χρόνο ρεκόρ. Α πα πα, τέτοια πράγματα ούτε να τα σκέφτομαι πια δεν θέλω.

Να ευχαριστήσω τους fellow bloggers γιατί μέσω του blogshares ανακάλυψα πως ο «πιτσιρίκος» βρίσκεται (ή τουλάχιστον βρισκόταν) στα links 69 άλλων ιστολογίων και βέβαια ο αριθμός είναι σημαδιακός. Ευχαριστώ επίσης τις κυρίες και τους κυρίους εκτός ιστολογίων που με έχουν στα links των σελίδων τους – τόση έλλειψη καλού γούστου πάντως είναι πραγματικά πρωτοφανής. Θα σας έβαζα κι εγώ στα δικά μου links, αλλά εκεί τοποθετώ μόνο όσους θέλω να δυσφημήσω – εσείς φαίνεστε καλοί άνθρωποι.

Θα κλείσω το σύντομο αυτό διάγγελμά μου στην ανθρωπότητα δανειζόμενος τη φράση της θριαμβεύτριας του Κιέβου Ναταλίας Γερμανού :

«Θα μιλήσω μέσα από το έργο μου».