Τρίτη, Σεπτεμβρίου 13, 2005

Προς μη bloggers

Αγαπητοί αναγνώστες χαίρετε. Δεν έχω καμιά πρόθεση να καπελώσω το κείμενο για την καλή συνάδελφο και τη σεπτή μορφή του Οικουμενικού Πατριάρχη, αλλά θα ήθελα να σας πληροφορήσω πως οι επισκέψεις στο ταπεινό ιστολόγιό μου ξεπέρασαν τις 35.000.

Είμαι μάλλον ο μοναδικός blogger που έχω εκφράσει την επιθυμία να με διαβάζουν οι άνθρωποι – αν γίνεται και τα έξι δισεκατομμύρια του πλανήτη. Τα περισσότερα από τα άλλα παιδιά δεν θέλουν επισκέψεις στα ιστολόγιά τους, και κατά τη γνώμη μου πολύ καλά κάνουν – γιατί τα φτιάξαμε τα blog, για να τα διαβάζουν οι άλλοι;

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και τις παροτρύνσεις στα mail και θα βάλω τα δυνατά μου. Εξαιτίας σας μου δόθηκαν δουλειές, που μπορεί να μην τις είχα ανάγκη καθότι είμαι εισοδηματίας της Αριστεράς, αλλά οπωσδήποτε σας το χρωστώ.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς και εύχομαι υγεία

ο περίφημος, ταλαντούχος, σταρ, μύθος, πιτσιρίκος