Κυριακή, Απριλίου 29, 2007

Ζεις τη ζωή σου στα όρια;




Ο πιτσιρίκος αποφάσισε να σας βάλει σε μια αληθινή δοκιμασία ζωής.




1. Υπήρξε εποχή στη ζωή σου που να έβγαινες ταυτόχρονα με τρεις ή περισσότερους άντρες;


Α Μέχρι που παντρεύτηκα, με συνόδευαν παντού τα τρία αδέλφια μου.
Β Το τρία είναι γρουσούζικος αριθμός. Από τέσσερις και πάνω.
Γ Έβγαινα με τρεις άντρες ταυτόχρονα αλλά οι δυο τα έφτιαξαν μεταξύ τους, οπότε παντρεύτηκα τον τρίτο γιατί κατάλαβα πως οι άντρες σπανίζουν στις μέρες μας.


2. Αν κοιτάξουμε στην ντουλάπα σου, τι θα βρούμε;

Α Τα βασικά: μαστίγια, αλυσίδες, χειροπέδες…
Β Τίποτα. Τα ρούχα είναι περιττά. Έχω μόνο ένα φουστάνι πλύνε βάλε.
Γ Βιβλία για το αντάρτικο πόλεων και τρία κομμάτια σπανακόπιτα – την ξεπατώνουν οι υπόλοιποι, οπότε κι εγώ αναγκάζομαι να την κρύβω.


3. Βρίσκεις στον δρόμο τριάντα χιλιάδες λίρες. Τι κάνεις;

Α Τις παίρνω και το βάζω στα πόδια. Κανας εφοπλιστής σαν τον Κωστάκη Λοΐζου θα τις έχασε.
Β Τις παραδίδω στην αστυνομία. Μάλλον θα τις έχασε κανας υπάλληλος του Κωστάκη Λοΐζου και μπορεί να χάσει τη δουλειά του ο άνθρωπος.
Γ Το χρήμα ποτέ δεν το λογάριασα, όμως τις παίρνω γιατί δεν είμαι και ντιπ ηλίθια.


4. Είσαι σε ένα πάρτι και όλοι πηδάνε στην πισίνα γυμνοί. Εσύ τι κάνεις;

Α Γδύνομαι αλλά δεν βουτάω. Στέκομαι γυμνή στην άκρη της πισίνας για να φαίνεται η κορμάρα μου.
Β Είμαι σιχασιάρα. Τσεκάρω πρώτα τα εσώρουχά τους και, αν είναι καθαρά, βουτάω κι εγώ.
Γ Τους σουφρώνω τα πορτοφόλια και μετά τους βγάζω φωτογραφίες γυμνούς για να τους εκβιάσω.


5. Αν θέλεις να σπάσεις τον πάγο με έναν άντρα που σου αρέσει, τι του λες;

Α «Μεγάλε, θα μου την πέσεις εσύ ή να σου την πέσω εγώ; Άντε, έχουμε και δουλειές!»
Β «Έχει μπεκάτσες στο χωριό σου;»
Γ «Δεν υπάρχουν άντρες σήμερα. Έχει γεμίσει ο τόπος αδελφές!»


6. Τι κοιτάς σ’ ένα άντρα;


Α Τι να κοιτάξω; Αυτά που φαίνονται!
Β Θέλω ο άντρας να έχει χιούμορ. Τον βάζω να μου πει σαράντα ανέκδοτα σερί. Αν δεν τα λέει καλά, σηκώνομαι και φεύγω επιδεικτικά.
Γ Τον πλούσιο εσωτερικό του κόσμο. Επειδή εκ πρώτης όψεως δεν φαίνεται, πάω μ’ όποιον να ‘ναι για να ανακαλύψω τον καλύτερο.


7. Ποιο είναι το πιο τρελό πράγμα που έχεις κάνει στη ζωή σου;

Α Έκανα έρωτα με τον πρώτο μου ξάδερφο αλλά δεν πιάνει γιατί η οικογένειά μας έχει παράδοση στις αιμομιξίες.
Β Έφαγα τρία παγωτά μόνη μου. Ουάου;
Γ Όταν ήμουν μικρή, έπαιζα μπάλα με τ’ αγόρια. Μετά όμως αυτά φλέρταραν τις άλλες κοπέλες. Μήπως επειδή δεν είχα καλή ντρίπλα;


8. Έκλεψες ποτέ τον άντρα μιας φίλης σου;

Α Όχι! Για μένα η φιλία είναι ιερή! Μόνο one night stand κάνω με τους άντρες των φιλενάδων μου.
Β Προσπάθησα αλλά δεν μου κάθονται ρε γαμώτο!
Γ Έχω πάει με όλους τους άντρες των φιλενάδων μου. Αυτές φταίνε – ή δεν τους προσέχουν ή διαφημίζουν συνεχώς τα προσόντα τους.

9. Ποιο χαρακτήρα από τους παρακάτω θα μπορούσες να παίξεις:

Α Τον Ταρζάν
Β Τον Κινγκ Κονγκ
Γ Την Κοκκινοσκουφίτσα


10. Μετά από ένα βράδυ στο κρεβάτι με έναν άγνωστο άντρα, εσύ τι κάνεις;

Α Του παίρνω το πορτοφόλι.
Β. Απολύμανση. Σέρνονται κι αρρώστιες.
Γ Ψάχνω για τον επόμενο.


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

1 Α-0 Β-2 Γ-1
2 Α-2 Β-1 Γ-0
3 Α-2 Β-0 Γ-1
4 Α-1 Β-0 Γ-2
5 Α-2 Β-0 Γ-1
6 Α-2 Β-0 Γ-1
7 Α-2 Β-1 Γ-0
8 Α-1 Β-0 Γ-2
9 Α-1 Β-2 Γ-0
10 Α-1 Β-0 Γ-2



0-6 ΒΑΘΜΟΙ
Για κάνε ένα τσεκ απ καλού κακού. Να δεις αν είσαι ζωντανή ή τα ‘χεις τινάξει και δεν το ξέρεις. Τόλμησε! Τι περιμένεις; Δεύτερη ζωή δεν έχει – αν δεν πιστεύεις εμένα, το λέει και ο Οδυσσέας Ελύτης. Μεταξύ μας, από εμένα το πήρε ο Ελύτης. Έχεις ένα πρόβλημα στο να πας με τον άντρα της φίλης σου. Γιατί; Αν δεν πάει με εσένα, θα πάει με καμιά ξένη σουρλουλού – κρίμα δεν είναι; Στο κάτω κάτω, μισή ντροπή δική σου μισή ντροπή δική του. Αν και δεν υπάρχουν ντροπές σ’ αυτά τα πράγματα -παιδιά είμαστε τώρα; Είσαι ρομαντική και θα ήθελες να ζούσες πριν από πενήντα χρόνια, όταν οι άνθρωποι ήταν ακόμα αθώοι. Πρώτον δεν ήταν αθώοι και δεύτερον πλένονταν μια φορά το μήνα. Επίσης τα έκαναν στην ύπαιθρο και πέθαιναν στα 40 από μια απλή γρίπη. Λοιπόν, πλύσου, ντύσου, βάψου και βγες έξω. Και προς Θεού, σταμάτα να παραδίδεις τα λεφτά που βρίσκεις στην αστυνομία! Μην είσαι χαζή - τα κρατάνε για πάρτη τους.



7-14 ΒΑΘΜΟΙ
Λοιπόν, είσαι σε καλό δρόμο. Σε πιάνουν κάτι ντροπές ώρες ώρες αλλά γι’ αυτό φταίει η αυστηρή ανατροφή που σου έδωσαν οι γονείς σου. Κακώς έδωσες τόση σημασία στα λόγια τους, αφού αυτοί την πέρασαν ζωή και κότα. Βέβαια, λογικό ήταν που σου έλεγαν να είσαι τύπος και υπογραμμός και να περνάς τις γριές απέναντι – τι ήθελες, να σε προτρέπουν στις ακολασίες; Ήξεραν πως θα εξοκείλεις αργά ή γρήγορα – απλώς, προσπαθούσαν να το καθυστερήσουν. Γονείς ήταν – κατάλαβέ τους. Θα γίνεις κι εσύ μάνα και τότε θα δεις τη γλύκα. Τη ζεις τη ζωή σου αλλά νιώθεις και κάποιες ενοχές γι’ αυτό. Φταίει που είσαι χριστιανή – να γίνεις βουδίστρια! Αυτές οι βουδίστριες είναι οι καλύτερες. Απόλυτη νιρβάνα. Κοίταξε να αποκτηνωθείς εντελώς για να φτάσεις στην απόλυτη ολοκλήρωση. Καλή επιτυχία!


15-20 ΒΑΘΜΟΙ
Αγαπητή μου συγχαρητήρια! Για σένα είναι η ζωή, τα λούσα και οι ηδονές. Δεν ξέρω πως τα κατάφερες να φτάσεις σε τέτοια επίπεδα καλοζωίας και ατομικισμού χωρίς την δική μου βοήθεια, αλλά σου βγάζω το καπέλο. Δεν σε νοιάζει τι γίνεται στον κόσμο. Λιμοί, σεισμοί και καταποντισμοί σε αφήνουν παντελώς αδιάφορη. Εσύ να περνάς καλά κι ας πάνε οι άλλοι να πνιγούν. Δεν χάνεις χρόνο με διαδικασίες και λεπτομέρειες – πας κατευθείαν στο ψητό και τρως όλο το ταψί μόνη σου. Αναρωτιέσαι πως έβγαλα όλα αυτά τα συμπεράσματα για σένα μέσα από ένα κουίζ; Λυπάμαι αλλά αυτά είναι μυστικά του επαγγέλματος και δεν μπορώ να σου τα αποκαλύψω γιατί θα μείνω άνεργος. Επειδή όλο και κάποιο γκόμενο ή κάποιο ξεχασμένο πορτοφόλι θα έχεις εντοπίσει γύρω σου – ενώ διαβάζεις αυτές τις γραμμές – να μη σου τρώω το χρόνο. Κάνε αυτό που ξέρεις να κάνεις καλύτερα απ’ όλες τις άλλες και ζήσε την κάθε σου μέρα σαν να είναι η τελευταία. Εύγε!


"Ο Φιλελεύθερος" - 29/04/07