Κυριακή, Απριλίου 15, 2007

Ουδείς μωρότερος των δημοσιογράφων, αν δεν υπήρχαν οι μπλόγκερ

Εξωπετάχτηκε η Μπουγάτσου από την «Καθημερινή». Το ίδιο και ο Δελαστίκ. Ας γράψω κάτι γι’ αυτό. Συνάδελφοι είναι. Κι αν πάρει κι εμένα η μπάλα; Καλύτερα να γράψω για τα μπλογκ. Το νέο ύφος, το νέο ήθος – ξέρετε, αυτά του Συνασπισμού. Κάτσε να διαλέξω και τις λέξεις, να μοιάζει περίτεχνο το κείμενο. Αχ, αυτή η λεξιλαγνεία μου! Πόσο ευαίσθητος είμαι! Οι άλλοι φταίνε που ‘ναι αναίσθητοι! Σταματήστε τη γη να …κατέβουν! Να γράψω και για την ηδονή που μου προκαλεί ο μουσακάς ή θα με πάρουν για κοιλιόδουλο; Άσε, καλύτερα να γράψω μια προφητεία ο Νοστράδαμος!

Κι εγώ θα κάνω απεργία …πείνας επειδή κάποιοι προσέβαλαν την αξιοπρέπεια των συναδέλφων μου στις εφημερίδες. Όχι των απολυμένων – των άλλων που ‘ναι κότες σαν κι εμένα.

Ρε πούστηδες, διώξανε δυο συναδέλφους σας! Δεν έχει κανείς τ’ αρχίδια να γράψει δυο κουβέντες γι’ αυτό; Τι τα φτιάξατε τα μπλογκ; Σκλαβάκια, ε σκλαβάκια!

Αμ το άλλο; Εξωπετάγεται από μια καλή εφημερίδα ένας δημοσιογράφος επειδή δεν έβαζε πολλά αστεράκια στις ταινίες, και δεν μιλάει κανείς! Στ’ αρχίδια τους όλοι! Τώρα η εταιρεία που τον «έφαγε» από την εφημερίδα κάνει διαφήμιση της νέας της ταινίας μέσω ενός μπλογκ και όλοι είναι χαρούμενοι! Όσοι δείτε αυτήν την ταινία, να πάθετε δηλητηρίαση από το ποπ κορν! Αμερικανάκια, ε αμερικανάκια!

Διαφημίζονται και αυτοκίνητα τώρα στα μπλογκ. Βέεεεβαια! Αχ, τι καλά! Επιτέλους, μας ανακάλυψαν και οι διαφημιστικές! Αυτός ήταν άλλωστε από την αρχή ο στόχος μας, έτσι δεν είναι παιδιά; Αχ, να κι ο μπλόγκερ του ΠαΣοΚ! Ουάου! Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται! Ρε άι στο διάολο, κάφροι!


Αυτή είναι η απάντησή μου στη «δελεαστική» πρότασή σου. Ελπίζω να ήμουν κατανοητός.