Κυριακή, Μαΐου 20, 2007

Παρά Πέντε

Αγαπητές φίλες, όλα τα περίμενα αλλά αυτό πραγματικά ξεπερνάει και τα πιο τρελά όνειρά μου: θα έχω τη χαρά να συμμετάσχω στο «Παρά Πέντε»! Και μάλιστα με δικά μου κείμενα! Απίστευτο δεν είναι; Ειλικρινά, είμαι πολύ χαρούμενος. Κόποι και αγώνες δυο ετών απέδωσαν επιτέλους καρπούς. Τώρα θα έχω την ευκαιρία να ανοιχτώ και σε ένα διαφορετικό κοινό. Πώς έγινε αυτό όμως;

Τα πράγματα είναι απλά: το «Παρά πέντε» μετά από μια μεγάλη περίοδο απουσίας επανακυκλοφόρησε. Εγώ δεν το διάβαζα γιατί ήμουν αγέννητος, αλλά η μαμά μου μού λέει πως ήταν καταπληκτικό – το διάβαζε κρυφά με τις φίλες της στο Αρσάκειο.

Δεν θα μπορούσα να αρνηθώ να γράψω για το «Παρά Πέντε», γιατί το κοινό που διαβάζει κόμικς είναι πολύ δύσκολο και πολύ υποψιασμένο – ίσως να είναι πιο δύσκολο ακόμα και από το πολύ δύσκολο κοινό της Θεσσαλονίκης, που είναι αδύνατον να το κοροϊδέψεις έτσι δύσκολο που είναι.

Το «Παρά Πέντε» είναι ένα «περιοδικό σαρκασμού και κόμικς» και κυκλοφορεί την τελευταία Πέμπτη κάθε μήνα – η Πέμπτη έχει γίνει η αγαπημένη μου μέρα και από το φθινόπωρο μάλλον θα είναι ακόμα πιο αγαπημένη.

Για τους γνωρίζοντες, το «Παρά Πέντε» είναι ένα περιοδικό-θρύλος. Οι μη γνωρίζοντες είναι καταδικασμένοι να το γνωρίσουν. Αγαπήστε το! Σας διατάζω!