Τρίτη, Δεκεμβρίου 13, 2005

Ο πιτσιρίκος και η Athens Voice

Image Hosted by ImageShack.us

Ο πιτσιρίκος δεν έχει καμιά σχέση με την Athens Voice - για μια αξιοπρέπεια ζούμε


Είμαι υποχρεωμένος απέναντι στους επισκέπτες του μπλογκ μου, να κάνω μια διευκρίνιση με αφορμή ένα ανυπόστατο και προσβλητικό δημοσίευμα που με αφορά. Κάποιος αναγνώστης μου με ενημέρωσε, και τον ευχαριστώ, πως η εφημερίδα «Gay Voice», λάθος έκανα, εννοούσα την «ΠΑΣΟΚ Voice», πάλι λάθος έκανα, εννοούσα την καλή εφημερίδα «Athens Voice», έγραψε πρόσφατα πως συνεργάζεται μαζί μου.

Πιο συγκεκριμένα στη σελίδα 20 του εκατοστού τεύχους της η «Gay Voice», φτου λάθος πάλι, την καλή εφημερίδα «Athens Voice» εννοούσα, γράφει μεταξύ άλλων : «Και bloggers διαθέτει το κατάστημα. Γράφουν στην Athens Voice οι .., Pitsirikos, ...(προφανώς κι άλλοι που δεν έχουν εκδηλωθεί ακόμα)». Είναι δικαίωμα του καθενός να γράφει όπου θέλει, αλλά ούτε στο …κατάστημά σας γράφω, ούτε έχω …εκδηλωθεί.

Όσον αφορά τους bloggers της Athens Voice που περιμένουν να εκδηλωθούν, άντε παιδιά και μ' ένα καλό γαμπρό! Εγώ να δείτε στο γάμο σας! Πάντως, είτε εκδηλωθείτε, είτε όχι, απαρατήρητοι θα περάσετε, όπως περνάτε και στην εφημερίδα - τα παιδιά για τα θελήματα δηλαδή. Οι καλοί bloggers, βλέπω πως πάνε αλλού…

Επειδή ο σωστός blogger, δυό πράγματα πρέπει να προσέχει που βάζει – το ένα είναι η υπογραφή του - θέλω να διευκρινίσω πως ουδεμία σχέση έχω με τη συγκεκριμένη εφημερίδα. Α, το άλλο πράγμα που πρέπει ο σωστός blogger να προσέχει που βάζει, είναι το πουλί του.

Η σύμβουλος έκδοσης της εφημερίδας κ. Σταυρούλα Παναγιωτάκη μου ζήτησε χτες συγνώμη τηλεφωνικά, μετά από την δική μου αντίδραση, αλλά το πρέπον είναι να επανορθώσει και με δημοσίευμα στην εφημερίδα (όπως επιβάλλει η δεοντολογία) στο αμέσως επόμενο τεύχος. Επίσης με προέτρεψε (το γράφω ευγενικά) να μην ενημερώσω τους αναγνώστες μου, πως δεν έχω καμιά σχέση με την «Gay Voice», αμάν πια με τα λάθη μου, την καλή εφημερίδα «Athens Voice» εννοούσα.

Πιο συγκεκριμένα μου είπε : «δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να το γράψεις στο μπλογκ σου». Δεν καταλαβαίνω γιατί το πιστεύετε αυτό κυρία Παναγιωτάκη – οι αναγνώστες μου δεν είναι πολλοί σαν τους δικούς σας, αλλά τουλάχιστον δεν με διαβάζουν στο κομμωτήριο με τα μπικουτί στα μαλλιά, ούτε στη χέστρα, και δικαιούνται κι αυτοί να γνωρίζουν. Εγώ τους σέβομαι τους αναγνώστες μου. Εξάλλου είμαι μόνο ένας ταπεινός blogger, δεν είμαι κάτι σημαντικό. Ή όχι;

Εκτίμησα πολύ το παρακλητικό ύφος της κ. Παναγιωτάκη, όπως και τη φράση «εγώ θέλω να έχουμε μια ανοιχτή συνεργασία» - την ακούω συνέχεια από χτες και δακρύζω. Εγώ κυρία Παναγιωτάκη δεν θέλω καμιά συνεργασία μαζί σας, ούτε «κλειστή», ούτε «ανοιχτή» - να συνεργαστείτε με τους ομοίους σας, που τόοοοοσο εκτιμάτε (ωχ!). Αν δεν το καταλάβατε ακόμα, να σας το στείλω το μήνυμα, να το εμπεδώσετε. Το σημείο όπου αντιλαμβάνεστε, πως ούτε το όνομά μου δεν γνωρίζετε, είναι συναρπαστικό.

Πάντως μην ανησυχείτε για όσα διαβάζετε αυτή τη στιγμή, εμένα δεν με διαβάζει κανείς. Αν κρίνω από τα περισσότερα από σαράντα σημειώματα που έχω εδώ δίπλα μου, από τα «Νέα», την «Ελευθεροτυπία» και το σύνολο σχεδόν του αθηναϊκού Τύπου, έχω περάσει εντελώς απαρατήρητος. Τους δικούς σας τους bloggers που δεν «εκδηλώνονται» - τα παιδιά για τα θελήματα εννοώ- γιατί δεν τους διαβάζει άνθρωπος αλήθεια;

Θέλω ακόμα να διευκρινίσω πως η διόρθωση εκ μέρους της εφημερίδας κρίνεται επιβεβλημένη και για έναν άλλο λόγο. Πρόσφατα πληροφορήθηκα από ένα σημείωμα του εκδότη της, πως η εφημερίδα δέχεται «πιέσεις, μικροεκβιασμούς και απειλητικά τηλεφωνήματα για τη σωματική τους ακεραιότητα», ενώ υπήρξαν και «επιθέσεις στα γραφεία και βιαιοπραγίες». Αυτά παθαίνεις άμα είσαι τόσο προοδευτικός, αδέσμευτος και ανεξάρτητος και πάς κόντρα στο ρεύμα, αρνούμενος να ενταχθείς στο σύστημα… (Καλά, οι αναγνώστες σας που τα διαβάζουν αυτά λοβοτομημένοι είναι; Α ξέχασα, διαβάζουν με τα μπικουτί ή σφίγγονται και δεν καταλαβαίνουν.)

Αν κάποιος όμως απ' αυτούς τους κακούς ανθρώπους διάβασε το ψευδές δημοσίευμα της εφημερίδας περί συνεργασίας μας και θελήσει να επιτεθεί και σε μένα; Δεν θα είναι η Athens Voice ο ηθικός αυτουργός; Κι αν με σκοτώσουν, τι θα γίνει; Θα έρθουν στην κηδεία μου όλα αυτά τα παρδαλά αγόρια; Τι θα σκεφτεί η μαμά ;

Λοιπόν, τη διόρθωση τη θέλω στη σελίδα του εκδότη, του Φώτη Χαβαλέ, πωςτονλένε, και πιο συγκεκριμένα στην αρχή του κειμένου, με ένα σφυροδρέπανο αριστερά και τον Τσε Γκεβάρα δεξιά - έτσι, για να ταιριάζει με το αντιστασιακό πνεύμα της εφημερίδας σας. Κοιτάξτε μην κάνετε καμιά μαλακία και τη βάλετε στη σελίδα με τις λεσβίες! Φοβάμαι…


Με αφορμή αυτήν την διευκρίνιση σκέφτηκα να γράψω μια σειρά από κείμενα - εντελώς φανταστικού περιεχομένου βέβαια.

Αύριο : «Ο Πιτσιρίκος και η Gay Voice - πως μια εφημερίδα πέφτει στα πόδια ενός blogger για να τον αποκτήσει».


Ακολουθούν τα κεφάλαια :

«Ο Πιτσιρίκος και η συνάντηση με τη σύμβουλο έκδοσης της Gay Voice - Ποιος ήταν guest star;»

«Πως η Gay Voice προσπάθησε να πείσει το Πιτσιρίκο να μην 'ανεβάζει' τα κείμενά του στο μπλογκ του, αλλά να γράφει γι’ αυτήν - η περήφανη αντίσταση του μικρού blogger»

«Ο Πιτσιρίκος στα γραφεία της Gay Voice (συνοδευόμενος από γυναίκα, ενώ αυτό απαγορεύεται)» και άλλα πολλά. Δεν σας συνιστώ να τα διαβάσετε, θα είναι βαρετά. Πάλι θα πέσει ο αριθμός των επισκέψεων αυτήν την εβδομάδα, ρε γαμώτο…

Χαιρετώ ΟΛΑ τα κορίτσια!

Πιτσιρίκος («μοντέρνος δημοσιογράφος» - θυμάσαι;)

Υ.Γ.1 Γιατί δεν βγάζετε ένα τεύχος όλο στα καλιαρντά;

Υ.Γ2 Για να δούμε - θα «εκδηλωθούν» επιτέλους οι bloggers της Athens Voice, για να στηρίξουν τα αφεντικά τους και να πάρουν αύξηση ένα πεϊνιρλί;

Υ.Γ.3 Ευχαριστώ το «άτομο» της Athens Voice που με ενημέρωσε νωρίς-νωρίς για τη λούμπα που πήγα να πέσω. Χωρίς εσένα «άτομο» θα είχα μπλέξει άσχημα. Σου εύχομαι να γλιτώσεις κι εσύ - αν θέλεις κάτι, μη ντραπείς.

Υ.Γ. 4 Σταυρούλα, κατάλαβες (να κι ο ενικός που τόσο θέλεις) τώρα τι σημαίνει «blogging» ή το μπερδεύεις ακόμα με αυτό που …υπηρετείς εσύ τόσα χρόνια; Αν έχεις πάλι τίποτα απορίες, μη ρωτήσεις ξανά το Γιάννη Νένε όπως την άλλη φορά - έλα σε μένα…