Τρίτη, Δεκεμβρίου 27, 2005

Χρόνια Πολλά



«Φακάτοι, ανάφτρες κι ακατοίκητοι, Καλή Ανάσταση. Τι μαθαίνω φακάτοι επιστρέφοντας από τις διακοπές μου; Παντρεύτηκε ο Έλτον Τζον τον καλό του; Υγεία κι ευτυχία τους εύχομαι από καρδιάς, αλλά έχω και μια απορία η hostess : Συγνώμη φακάτοι, θα ήμουν εγώ ο Έλτον Τζον, με τόσο σουξέ και τόσα παλικάρια να σφάζονται στα πόδια μου, και θα έπαιρνα αυτόν τον χάλια; Τον καλύτερο θα έπαιρνα αγάπη μου, τον καλύτερο. Και όλα αυτά μετά από δωδεκάχρονη σχέση; Αχ βρε Έλτον, με απογοήτευσες! Ευτυχώς που δεν ζει η Μελίνα να τους δει. Σαν να ακούω τη βραχνή φωνή της : "Τι άσκημα αγόρια Θεέ μου, τι άσκημα!". Μάκια...».


Ευχαριστώ τους κ.κ. Στάθη Τσαγκαρουσιάνο και Κοσμά Βίδο για τις αναφορές τους στο ιστολόγιό μου, στην "Ε" και στο "Βήμα" αντίστοιχα. Το απαράμιλλο σκίτσο που βλέπετε είναι του Spider και τον ευχαριστώ. Ακολουθεί "Καζαμίας 2006" - μάλλον εντός της ημέρας.