Κυριακή, Ιουνίου 19, 2005

Στο 'πα και στο ξαναλέω, μη μου στέλνεις γράμματα

Image Hosted by ImageShack.us

Anonymous said...

"Σιχαμένοι bloggers σας περιφρονώ βαθιά. Για να σας δείξω την περιφρόνησή μου θα ασχοληθώ μαζί σας. Πως τολμάτε να μη γράφετε το ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνσή σας, το ΑΦΜ σας, το pin σας, το ζώδιό σας, τον ωροσκόπο σας, τι φαγητό σας αρέσει και να κρύβεστε πίσω από ψευδώνυμα; Ποιοι νομίζετε πως είστε; Ο Καζαντζάκης που υπέγραφε σαν «Ακρίτας», «Κάρμα Νιρβαμή» και «Πέτρος Ψηλορείτης» ή ο Παλαμάς που χρησιμοποιούσε ψευδώνυμα του τύπου «W», «Διαγόρας», «Ονολουλού» και «Φλόρα Μιράμπιλης» ; Πως θα σας εντοπίσουμε για να σας εξαγοράσουμε ή να σας συκοφαντήσουμε; Εγώ έκανα αγώνα για να μπει το όνομά μου στην εφημερίδα -πέντε ανθρώπους ρουφιάνεψα στο αφεντικό μου πριν του πάρω και πίπα για να πάρω τη θέση- πως τολμάτε εσείς να μην θέλετε να δημοσιευτεί το δικό σας;

Εντάξει, αν λέγεστε «Τουρκούτσογλου», να το καταλάβω το ψευδώνυμο. Αλλά γιατί δεν πάτε κι εσείς να το αλλάξετε; Εγώ ξέρω κάποιον που ο πατέρας του πήγε κι άλλαξε το «Τουρκούτσογλου» σε «Βενιζέλος». Αν σας πω που έφτασε ο γιος με το νέο του επίθετο, δεν θα το πιστεύετε. Αλλά πάλι, όλοι «Τουρκούτσογλου» λέγεστε; Γιατί δεν διαλέγετε ένα αρχαιοπρεπές όνομα; Άσχημο είναι το «Αρταξέρξης»; Το λέει και το τραγούδι των Olympians : «πίσω από τις λέξεις κρύβεται ο Αρταξέρξης». Παρακαλείται η blogger «Θλιμμένη μπεκάτσα με ίκτερο» να αλλάξει το ψευδώνυμό της σε «Μαρία Παπαδοπούλου» που είναι και πιο σεμνό, ενώ ο blogger «παπουτσωμένο τριζόνι στα Τζουμέρκα» να μετακομίσει στην Αθήνα.


Γιατί δεν βάζετε και τις φωτογραφίες σας μπας και δούμε κάνα μουνί καλό; Εγώ τη φωτογράφιση την έκανα στο Διαμαντόπουλο και μ’ έβγαλε Θεό – χρειάστηκε και το Photoshop βέβαια, γιατί είμαι στραβοχυμένος. Πως τολμάτε να μην πληρώνεστε γι’ αυτά που γράφετε, όταν εγώ έχω φιλήσει κατουρημένες ποδιές με σκοπό να με προσλάβουν σε μια εφημερίδα για να θρέψω τα παιδάκια μου, που ειρήσθω εν παρόδω την κάνουν λαχείο με μερικούς από εσάς, ενώ εμένα που γράφω βαθυστόχαστα και εμβριθή άρθρα για την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση δεν θέλουν ούτε να με χέσουν; Πως τολμάτε να λέτε πως ο Π. είναι «παπαγαλάκι» και ο Κ. ρουφιάνος; Εντάξει, όλοι τα ξέρουμε αυτά και τα συζητάμε στις παρέες μας, αλλά λέγονται αυτά τα πράγματα; Μήπως είστε δημοσιογράφοι και ντρέπεστε; Αυτό θα το καταλάβαινα απόλυτα. Επίσης πως τολμάτε κάποιοι από εσάς να σας προτείνει δουλειά η εφημερίδα που δουλεύω και να αρνείστε; Ποιοι νομίζετε πως είστε; Εμείς οι δημοσιογράφοι γράφουμε σχεδόν πάντα με ονοματεπώνυμο για να ξέρουν οι άλλοι σε ποιον ανήκουμε και ποιανού συμφέροντα εκπροσωπούμε.

Πρόταση στους bloggers : άμα γουστάρετε να γράφετε ό,τι σας κατεβαίνει στην καρκάλα, χωρίς να παίρνετε γραμμή όπως παίρνω εγώ, να μου πείτε τουλάχιστον τα ονόματα των αφεντικών σας. Μην ανησυχείτε –δεν θα επιδιώξω την απόλυσή σας. Απλά έχω από μικρός ένα βίτσιο : θέλω να μάθω ποιο αφεντικό την έχει πιο μεγάλη, το δικό μου ή τα δικά σας;

Να διευκρινίσω για μια ακόμα φορά πως έγραψα αυτήν την επιστολή επειδή σας περιφρονώ και δεν ασχολούμαι μαζί σας. Είστε τα θρασίμια και τα σκατά του πλανήτη – αν εκλείψετε εσείς, η Γη θα γίνει παράδεισος.

πυρομανές γιουσουφάκι χωρίς σπίρτα

Είμαι δημοσιογράφος με ονοματεπώνυμο και εντελώς χεσμένη την αξιοπρέπεια μου που θέλω να διατηρήσω την ανωνυμία μου.

Πιτσιρίκο σου στέλνω αυτή την επιστολή, γιατί αφενός έχεις μεγάλη αναγνωσιμότητα και αφετέρου μου φαίνεσαι τόσο μαλάκας που μπορεί και να τη δημοσιεύσεις. Άντε και γαμήσου!".




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

πιτσιρίκος said...

Θέλω να πω πως διαφωνώ με όλη αυτή τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει ανάμεσα σε προφήτες και bloggers, γιατί είναι εντελώς για τον πούτσο. Από την άλλη, όλη αυτή η σάχλα έχει κι ένα κέφι- βέβαια έπεσε πολύ κοντά στη Γιουροβίζιον και στη σύγκριση υστερεί τραγικά. Την ανώνυμη αυτή επιστολή που έλαβα χτες, τη δημοσιεύω σεβόμενος την εμβληματική για τον δυτικό πολιτισμό ρήση του Βολταίρου, «διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ το δικαίωμά σου να το λες -αν και σε έχω γραμμένο στ’ αρχίδια μου- επειδή έτσι αποδεικνύεται πόσο πιο έξυπνος από σένα είμαι».


Υ.Γ.1 Παρακαλούνται οι φυλλάδες που δημοσιεύουν κείμενά μου ή αποσπάσματα από τα κείμενά μου χωρίς να έχουν τη συγκατάθεσή μου, να καταθέτουν κάποιο συμβολικό, αλλά και τεράστιο, ποσό απευθείας στο Κόμμα –ένα είναι το Κόμμα.

Υ.Γ.2 Οι bloggers που διάβασα πιστεύουν πως το κείμενο στη σελίδα του Τ. ήταν δικό του. Εγώ λέω πως δεν ήταν. Και το λέω, γιατί μου φαίνεται αδιανόητο να έκανε αυτός αυτό το τσουβάλιασμα. Το κείμενο δείχνει άνθρωπο που δεν μπορεί να κατανοήσει το μέσο. Αν παρ’ όλ’ αυτά κάνω λάθος, εγώ δεν τον περιφρονώ. Η διάθεση για πατρονάρισμα και συμβουλές δείχνουν άνθρωπο ηττημένο που βρίσκεται σε πτώση – αυτούς τους ανθρώπους τους συμπονώ. Θα ήθελα να μάθω όμως. Αν το έγραψε αυτός, θα βάλω τη φωτογραφία του δίπλα σε αυτή του κυρίου Καθηγητή στον τοίχο απέναντί μου. Έτσι, για να θυμάμαι πάντα τι δεν θέλω να γίνω. Ευχαριστώ.



Διάβασα και δημοσίευσα την ανωτέρω επιστολή ακούγοντας τα κάτωθι άσματα:

Να μ’ αγαπάς – Σάκης Ρουβάς
Παντού ΘΑ σε ψάχνω – Γιώργος Χρήστου
Θα ραγίζουν οι καρδιές – Ιωάννα Κουταλίδου


Και φυσικά το cd της Μάρως Λύτρα που μόλις κυκλοφόρησε αλλά και το τελευταίο cd της Δέσποινας Βανδή που θεωρείται πια κλασικό.