Δευτέρα, Δεκεμβρίου 04, 2006

Σε κοινή θέα

Αυτό το κείμενο αφορά μόνον κάποιους καλούς δημοσιογράφους:

Θέλω να ευχαριστήσω όσους καλούς δημοσιογράφους επικοινώνησαν τις τελευταίες μέρες μαζί μου και ζήτησαν μια συνέντευξη ή ένα κείμενο. Είμαι αναγκασμένος να σταματήσω να αποδέχομαι τέτοιες προτάσεις – τουλάχιστον μέχρι να έχω κάτι καινούριο να πω. Υπάρχουν 4 με 5 χιλιάδες μπλόγκερς – όλοι τους με δυο μάτια εκατέρωθεν της μύτης, όπως κι εγώ –, και σίγουρα θα έχουν πολύ ενδιαφέροντα πράγματα να σας πουν για τα μπλογκς και τη ζωή τους.

Τον τελευταίο χρόνο παραχώρησα πάρα πολλές συνεντεύξεις – περισσότερες απ’ όσες ήθελα – και ειλικρινά δεν υπάρχει κάτι που θα ήθελα να πω και δεν το έχω πει. Όποιος θέλει, μπορεί να βρει συνεντεύξεις μου στο Διαδίκτυο – σε sites άλλων εφημερίδων ή εντύπων-, και να χρησιμοποιήσει τα αποσπάσματα που επιθυμεί.

Το ίδιο ισχύει και για τα κείμενά μου. Υπάρχουν καμιά 700ριά κείμενά μου στο μπλογκ – μπορείτε ελεύθερα να πάρετε όποιο κείμενο ή όποιο απόσπασμα θέλετε, και να το χρησιμοποιήσετε. Άλλωστε, ένας μπλόγκερ είναι τα κείμενά του - δεν είναι ούτε ηθοποιός, ούτε τραγουδιστής.

Συγνώμη που δεν επικοινωνώ προσωπικά με τον καθένα σας ξεχωριστά αλλά υπάρχει ο κίνδυνος να είστε πολύ ευγενικοί και να με τουμπάρετε – μου έχει συμβεί επανειλημμένως. Δεν μπορώ όμως να απαντάω συνέχεια στις ίδιες δέκα ερωτήσεις προσπαθώντας να κάνω ενδιαφέρουσες τις απαντήσεις.

Δεν κάνω διακρίσεις - αποδέχτηκα μόνο την πρόταση από ένα λογοτεχνικό περιοδικό της Ζακύνθου (είναι η πατρίδα μου) και την πρόταση της εφημερίδας «Καθημερινή», γιατί είχα την δυνατότητα να γράψω ό,τι ήθελα σε ένα θέμα εξαιρετικά ενδιαφέρον.

Θα παρακαλούσα να μην χρησιμοποιείτε το κινητό μου τηλέφωνο, από τη στιγμή που δεν σας το έχω δώσει εγώ. Ευχαριστώ για την κατανόηση. Καλές γιορτές.

Απόψε η LiFO κάνει πάρτι για τον ένα χρόνο της. Στη Στοά Σπυρομήλιου. Να έρθετε!