Τρίτη, Δεκεμβρίου 19, 2006

Νομίζω πως πέρσι έγραφα πιο καλά

Image Hosted by ImageShack.usΑγαπητές φίλες, απόψε στις 9 παρά τέταρτο μπορείτε να με απολαύσετε στον Σκάι στους 100.3. Την Πέμπτη, μη χάσετε ένα υπέροχο κείμενό μου στη LiFO το καλύτερο έντυπο της Αθήνας. Την Παρασκευή το απόγευμα, θα έχω τη χαρά να είμαι για μια ώρα στον Σκάι στους 100,3. Την Κυριακή, ένας καταπληκτικός κυπριακός Καζαμίας 2007 στην κυπριακή εφημερίδα «Ο Φιλελεύθερος». Την μεθεπόμενη Πέμπτη, ένας ακόμα εκπληκτικός Καζαμίας 2007 στη LiFO που -δεν ξέρω αν σας το είπα αλλά- είναι το καλύτερο έντυπο της Αθήνας. Το Σάββατο 30/12, ένα ακόμα μαγευτικό κείμενό μου στο Paper της «Ημερησίας». Την επόμενη εβδομάδα, μη χάσετε και το ειδικό τεύχος της «Καθημερινής» σε συνεργασία με τον «Economist» με ένα εξαιρετικό κείμενό μου που – λόγω θέματος - θα έπρεπε να υπάρχει και στο τελευταίο «TIME». Επίσης, την επόμενη εβδομάδα μια συναρπαστική ραδιοφωνική μου συνέντευξη στον 9,84. Τώρα είναι και κάτι άλλα συγκλονιστικά κείμενά μου αλλά πού να τα θυμάμαι όλα πια – ένα μυαλό έχω κι εγώ. Θέλω να αφιερώσω αυτή τη σεμνή χριστουγεννιάτικη παρουσία μου στον μικρό Αλέξανδρο με πάρα πολλή αγάπη.