Πέμπτη, Νοεμβρίου 10, 2005

Κίνη, ακίνη κι αυτοκίνη

Image Hosted by ImageShack.us

-Καλημέρα σας.
-Καλημέρα σας.
-Θέλω να σας ενημερώσω για το νέο πακέτο κινητής τηλεφωνίας της TIM.
-Σας ευχαριστώ, αλλά δεν με ενδιαφέρει.
-Σίγουρα έχετε κινητό.
-Σίγουρα δεν έχω κινητό.
-Δεν το πιστεύω.
-Στη ζωή μου.
-Πρέπει να είστε ο ένας στους χίλιους.
-Η μαμά επιμένει πως είμαι ο ένας και μοναδικός στον πλανήτη.
-Που δεν έχει κινητό;
-Όχι, εννοεί πως είμαι ο καλύτερος.
-Μα καλά, πως επικοινωνείτε;
-Με τα μάτια.
-Είστε ο πρώτος που πετυχαίνω να μην έχει κινητό.
-Πέσατε στην περίπτωση – ούτε ακίνητο έχω.
-Πείτε μου πως ούτε αυτοκίνητο έχετε.
-Σας το λέω – δεν έχω.
-Λέτε αλήθεια;
-Μόνο αλήθεια λέω – να σας θάψω.
-Μα καλά, πως κυκλοφορείτε;
-Με τα πόδια.
-Κι αν θέλετε να πάτε κάπου μακριά;
-Τηλεφωνώ σε κάποιο φίλο και με πηγαίνει.
-Σας τσάκωσα! Πως του τηλεφωνείτε, αφού δεν έχετε κινητό;
-Από το σταθερό.
-Κι αν είστε έξω;
-Δανείζομαι το κινητό κάποιου φίλου ή κάποιου περαστικού.
-Και σας το δίνουν;
-Πάντα – είμαι bien vu.
-Τι είναι αυτό;
-Δεν μου λέτε –είστε σίγουρα από την TIM;
-Ναι, γιατί ρωτάτε;
-Μου τηλεφωνούν συνέχεια για πιστωτικές κάρτες και όταν τους λέω πως δεν ενδιαφέρομαι, σταματάνε την κουβέντα.
-Δηλαδή ούτε πιστωτική κάρτα έχετε;
-Ούτε πιστωτική κάρτα έχω.
-Και πως πληρώνετε;
-Τοις μετρητοίς.
-Κι αν δεν σας φτάνουν τα χρήματα;
-Αν δεν μου φτάνουν, δεν αγοράζω.
-…
-Σας προβλημάτισα, ε;
-Πολύ.
-Χαίρομαι. Καλημέρα σας και εύχομαι να έχετε καλύτερη τύχη με τους επόμενους.
-Ευχαριστώ – καλημέρα σας.



(στον νεαρό υπάλληλο της TIM)