Τετάρτη, Νοεμβρίου 23, 2005

Προς Ζακυνθίους Α'

Θα ήθελα να διακόψω για ένα ποστ τη συνεισφορά μου στον παγκόσμιο πολιτισμό και να φερθώ ιδιοτελώς – έτσι για να δω πως είναι. Βλέπω στα στατιστικά του ιστολογίου μου, πως έχω πέντε επισκέπτες από τη Ζάκυνθο. Προφανώς θα είναι και άλλοι, αλλά αφενός αυτοί οι πέντε είναι καθημερινοί επισκέπτες, και αφετέρου έχουν σύνδεση ACN - μόνο η ACN δείχνει την πόλη προέλευσης δίπλα στα στοιχεία.

Αγαπητοί συμπατριώτες θέλω μια χάρη. Μήπως θα μπορούσατε να πάτε να μαζέψετε τις ελιές μου; Έχει πέσει πολλή δουλειά τελευταία και δεν μπορώ να πάω εγώ. Δεν είναι πολλές ρίζες, μόνο 450. Έχει κατσουρίδια και λούρους για όλους. Εγώ θα έρθω τις τελευταίες δυο μέρες για να σας δώσω συγχαρητήρια και μετά θα γράψω ένα κείμενο για εσάς ώστε να περάσετε στην αιωνιότητα. Ευχαριστώ.

Άντε που να σας εύρει η πλούτη! Συφοριασμένοι!