Δευτέρα, Μαΐου 29, 2006

Ο Φωτογράφος

Πριν από μερικούς μήνες πίναμε καφέ με τον Spi_Der και σκεφτόμουν πως καλό θα ήταν να πληρώσω εγώ τους καφέδες, ώστε να πληρώσει αυτός μετά στο Μικρολίμανο που θα πηγαίναμε για αστακούς. Πριν προλάβω να ολοκληρώσω τη σκέψη μου, ο Σπύρος μου ανακοίνωσε πως έχει μαζί του τα προσχέδια ενός νέου άλμπουμ που ετοίμαζε. Πω πω ρε γαμώτο, θα με πρήξει τώρα με τα σκίτσα του και θα πρέπει να του πω πως είναι κι εκπληκτικά, σκέφτηκα, αλλά με περίμενε μια μεγάλη έκπληξη.

Ο Σπύρος Δερβενιώτης αυτή τη φορά συνεργάζεται με τον κ. Αντώνη Βαβαγιάννη ο οποίος συνέλαβε τον «Φωτογράφο», τον ήρωα του βιβλίου, στον οποίο ανέλαβε να δώσει ζωή ο Σπύρος. Δεν έχω πολλά να πω για τον κ. Βαβαγιάννη – απλά, ότι έχω πάθει την πλάκα της ζωής μου με το ταλέντο του. Είναι δε πολυπράγμων. Αν έφτιαχνε κι ένα blog, θα ήταν πλήρες το βιογραφικό του.

Το άλμπουμ «Ο Φωτογράφος» θα κυκλοφορήσει σε λίγες μέρες από τις εκδόσεις «Ελληνικά Γράμματα». Πρόσφατα το είδα σε σχεδόν ολοκληρωμένη μορφή – τα σκίτσα του Σπύρου Δερβενιώτη δεν χρειάζονται συστάσεις, αλλά το κείμενο του κ. Βαβαγιάννη είναι μοναδικής έμπνευσης και θα αφήσει εποχή. Πάντα πίστευα πως δυο είναι καλύτερα από έναν και αυτό το άλμπουμ το αποδεικνύει περίτρανα.

Περισσότερα στοιχεία για το άλμπουμ, ώστε να καταλάβετε γιατί είμαι ενθουσιασμένος, θα βρείτε σε ένα site που φτιάχτηκε ειδικά για αυτόν τον λόγο, εδώ. Το blog του Spi_Der εδώ.