Κυριακή, Μαρτίου 04, 2007

ΠΟΣΟ ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΜΕΝΗ ΕΙΣΑΙ;



Ο πιτσιρίκος, μετά από ενδελεχή μελέτη των σκληρών αγώνων των γυναικών για ισότητα, θέτει καυτά ερωτήματα που ζητούν ειλικρινείς απαντήσεις. Είσαι πολίτης δεύτερης κατηγορίας και ιδιοκτησία του άνδρα ή οδοστρωτήρας που δεν αφήνει τίποτε όρθιο στο πέρασμά του;




1 Τι εορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας;

Α. Την ανακάλυψη της σερβιέτας
Β. Το δικαίωμα της γυναίκας στον οργασμό
Γ. Την εκδήλωση διαμαρτυρίας που έγινε στις 8 Μαρτίου 1957 στη Νέα Υόρκη από εργάτριες, οι οποίες ζητούσαν καλύτερες συνθήκες εργασίας.



2 Πως γιορτάζεις την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας;

Α. Κάθε μέρα είναι η Ημέρα της Γυναίκας! Φτιάχνω τέσσερα διαφορετικά φαγητά και δυο γλυκά, για να κεράσω όλη την οικογένεια και να μου ευχηθούν.
Β. Αδιαφορώ για την γιορτή – αυτά είναι κόλπα των ανδρών.
Γ. Ξεσαλώνω με τις κολλητές μου σε μπαρ με ανδρικό στριπ-σόου.



3. Έρχεται ο λογαριασμός στο εστιατόριο.

Α. Κερνάω εγώ! Τι άλλο πρέπει να κάνω για να καταλάβει πως μου αρέσει;
Β. Ο καθένας τα δικά του! Εγώ λίγη σαλάτα τσίμπησα!
Γ. Ε και;



4. Χαλάει το καζανάκι στο σπίτι.

Α. Φωνάζω τον Σάκη τον υδραυλικό.
Β. Κάθομαι και το φτιάχνω.
Γ. Μετακομίζω αμέσως.



5. Κατά τη διάρκεια του σεξ είσαι…

Α. Από κάτω. Έτσι μπορώ να βλέπω και το πρόσωπό μου στον καθρέφτη του ταβανιού.
Β. Από πάνω – ο καλός μου είναι διακόσια κιλά και τις προάλλες μου έσπασε δυο παΐδια.
Γ. Στο διπλανό δωμάτιο!



6. Πόσο συχνά κάνεις σεξ;

Α. Κάθε μέρα. Με τον άντρα μου, μια φορά τον μήνα.
Β. Μια φορά τον μήνα. Με τον άντρα μου, κάθε μέρα.
Γ. Νομίζω πως το σεξ είναι υπερεκτιμημένο.



7. Πας στο μπαρ μόνη σου;

Α. Μα σε μπαρ δουλεύω! Με ποιον να πάω, με τη μαμά μου;
Β. Πάω μόνη αλλά δεν φεύγω ποτέ μόνη.
Γ. Αν πάω μόνη, ποιος θα πληρώσει;



8. Ο άνδρας σου δέρνει τα παιδιά σας;

Α. Ε ναι! Κι αυτό εγώ θα το κάνω πια;
Β. Τα έδερνε αλλά τους άφηνε σημάδια – οπότε τώρα, τα δέρνω εγώ που ξέρω!
Γ. Τους αλλάζει τα φώτα στο ξύλο αλλά τώρα στέλνω μυστικά τον μικρό να μάθει καράτε και θα πάρουν το αίμα τους πίσω.




9. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;

Α. Με τον Τζένγκις Χαν
Β. Με τη Χιονάτη (Μου αρέσουν πολύ οι νάνοι- σε σετ των επτά.)
Γ. Με την Άννα Βίσση




10 Θεωρείς πως είσαι χειραφετημένη;

Α. Είμαι αλλά το κρύβω γιατί δεν συμφέρει.
Β. Τι σημαίνει «χειραφετημένη»;
Γ. Ρε πιτσιρίκο, αν ήμουν χειραφετημένη, θα έκανα κουίζ για να το διαπιστώσω;



ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

1 Α-0 Β-1 Γ-2
2 Α-0 Β-2 Γ-1
3 Α-2 Β-0 Γ-1
4 Α-1 Β-2 Γ-0
5 Α-1 Β-0 Γ-2
6 Α-1 Β-0 Γ-2
7 Α-2 Β-1 Γ-0
8 Α-0 Β-2 Γ-1
9 Α-2 Β-1 Γ-0
10 Α-0 Β-1 Γ-2



0-6 ΒΑΘΜΟΙ

Θέλω να σε ενημερώσω πως τα πράγματα έχουν αλλάξει και οι γυναίκες έχουν πια ίσα δικαιώματα με τους άνδρες. Μπορείς να εκλέγεις, να εκλέγεσαι, να δουλεύεις ολημερίς σαν ζώον, να γίνεις αχθοφόρος, να ρουφιανεύεις τους συναδέλφους σου στη δουλειά και να απολαμβάνεις όλ’ αυτά τα δικαιώματα που έχουν τόσα χρόνια οι άνδρες, με αποτέλεσμα να τα τινάζουν οκτώ χρόνια νωρίτερα από τις γυναίκες. Δεν έχεις το δικαίωμα να πας στο Άγιον Όρος αλλά μην το πάρεις προσωπικά – άλλωστε, αν σου επιτρεπόταν να πας, δεν θα σε ενδιέφερε καθόλου γιατί είσαι τεμπέλα. Από την άλλη, η δειλία σου και η αποδοχή ρόλων που άλλοι προσδιόρισαν για σένα, δίνει στους κοινωνιολόγους την δυνατότητα να μελετήσουν πάνω σου τη γυναικεία συμπεριφορά έως τις αρχές του 20ού αιώνα. Εύγε!



7-14 ΒΑΘΜΟΙ

Ξέρεις τα δικαιώματά σου αλλά πράττεις ανάλογα με την περίσταση: όπου σε συμφέρει, συμπεριφέρεσαι σαν νταλικέρης, αλλά, όταν βλέπεις τα σκούρα, το παίζεις γατούλα και αδύναμο θηλυκό αναζητώντας τα στιβαρά μπράτσα του παντοδύναμου αρσενικού που θα σε προστατέψει από την κακία του κόσμου. Θέλεις να έχεις μόνο δικαιώματα και καμία υποχρέωση – το θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό γιατί κι εγώ αυτό θέλω αλλά, κυρία μου, ήρθε η ώρα να μάθεις πως, αν δεν βρέξεις κώλο, ψάρι δεν τρως! Αν δεν σου αρέσουν τα ψάρια, είσαι τυχερή και μπορείς να συνεχίσεις να είσαι εντελώς ανεύθυνη. Πρόσεχε γιατί οι περισσότερες γυναίκες είναι σαν και σένα και σε παίρνουν χαμπάρι αμέσως.



15-20 ΒΑΘΜΟΙ

Σου δίνω συγχαρητήρια – είσαι μια απόλυτα χειραφετημένη γυναίκα. Είσαι ανεξάρτητη, μορφωμένη και γεμάτη αυτοπεποίθηση – δεν αποκλείεται να έχεις πάει και φαντάρος. Βέβαια, το πιθανότερο είναι πως είσαι εντελώς μόνη σου· δεν φοβούνται μόνο οι άνδρες τις δυναμικές γυναίκες – τις φοβούνται και οι υπόλοιπες γυναίκες αλλά και τα παιδιά. Σταμάτα να λες πως οι άνδρες φοβούνται τις έξυπνες και δυναμικές γυναίκες και σκέψου πως ένας συνδυασμός Αϊνστάιν και Ράμπο πάνω σε ένα σώμα γεμάτο καμπύλες δεν είναι απαραίτητα και ό,τι καλύτερο. Βάλε λίγο νερό στο κρασί σου και κατάλαβε επιτέλους πως η αξία της γυναίκας δεν έγκειται στη δυνατότητα να κάνει ό,τι κάνουν οι άνδρες, μιμούμενη ανδρικούς ρόλους και πρότυπα, αλλά στη μοναδικότητα της φύσης της. Αν οι γυναίκες γίνουν σαν τους άνδρες, τότε το γιατί ο Μήτσος να μην τα φτιάξει με τον Βάγγο που παίζει και καλό τάβλι; Έλα βρε κουτό, αφού είσαι τόσο έξυπνη, εγώ θα στα λέω;


Ο ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ - 04/03/07