Παρασκευή, Μαρτίου 09, 2007

Ο νέος διευθυντής της "Ελευθεροτυπίας" - Αποκλειστικό!

Αγαπητοί αναγνώστες, σήμερα σας έχω μια μεγάλη αποκλειστικότητα: το όνομα του νέου διευθυντή της εφημερίδας «Ελευθεροτυπία». Ο άνθρωπος που πρωταγωνίστησε παρασκηνιακά ώστε να οδηγηθεί σε παραίτηση ο Σεραφείμ Φυντανίδης και να του πάρει τη θέση, μου έκανε μια μικρή δήλωση και φωτογραφήθηκε αποκλειστικά για τους αναγνώστες του μπλογκ. Κυρίες και κύριοι, ο νέος διευθυντής της «Ε» είναι ο …




Αγαπητέ πιτσιρίκο, αναμφισβήτητα σε ό,τι αφορά την πιο συγκλονιστική είδηση από τον Τύπο και την τηλεόραση μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2007 πρέπει να είναι η παραίτηση του Σεραφείμ Φυντανίδη και η αντικατάστασή του από εμένα. Ο Σεραφείμ δεν μιλούσε αρκετή ώρα με τα παιδιά του και δεν τα πήγαινε βόλτα. Το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν τα επώνυμα ρούχα, τα ακριβά αυτοκίνητα και τα σπίτια με τις πισίνες. Σκέφτηκα πως μπορεί τα παιδιά του να χτυπηθούν από καμιά ίωση παραβατικότητας και αποφάσισα να τον στείλω κοντά τους για να τα παίρνει αγκαλιά στον καναπέ, να τους διαβάζει το «Ένα παιδί μετράει τα άστρα» και να τρέχει μαζί τους στη φύση. Αν λέω ψέματα, να με κάψει ο Θεός.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

13 ετών

Μαθητής Α' τάξη Γυμνασίου

Βουλιαγμένης



Θέλω να ευχαριστήσω τον Αλέξανδρο για την αποκλειστικότητα που μου χάρισε. Σε τηλεφωνική συνομιλία που είχαμε, μου ζήτησε να καθησυχάσω τους αναγνώστες της «Ε» - η προσφορά του ντοκιμαντέρ «Το πέταγμα των πιγκουΐνων» ισχύει.