Πέμπτη, Νοεμβρίου 02, 2006

Εξ εμπειρίας

Την κ. Σώτη Τριανταφύλλου δεν τη γνωρίζω προσωπικά – έχω διαβάσει τέσσερα βιβλία της. Ούτε την κ. Σταυρούλα Παπασπύρου γνωρίζω – απλά, έχουμε μιλήσει μια φορά στο τηλέφωνο για μια ώρα, στα πλαίσια μιας συνέντευξης που αφορούσε την έκδοση βιβλίων από bloggers (ένα αφιέρωμα του 7 της "Ε").

Ήταν η πρώτη και η τελευταία τηλεφωνική συνέντευξη που έκανα – έκτοτε αποφάσισα να γίνονται όλες γραπτώς. Ο λόγος; Η κ. Παπασπύρου έγραψε άλλ’ αντ’ άλλων. Επίσης, της ζήτησα να αποφύγει να γράψει κάτι – δεν ήθελα να το διαβάσει η μητέρα μου. Αποτέλεσμα; Το κείμενό της ξεκινούσε με αυτό ακριβώς.

Γιατί τα γράφω όλ’ αυτά; Η αιτία είναι ένα σημερινό δημοσίευμα της «Ε». Δεν έχω καμιά σχέση με δημοσιογράφους και συγγραφείς, οπότε μπορώ να εκφράζομαι ελεύθερα. Εξέφρασα και τότε τις αντιρρήσεις μου αλλά ήμουν κάπως προσεκτικός, γιατί δεν ήμουν ο μόνος blogger του οποίου το βιβλίο είχε εκδοθεί (ή επρόκειτο να εκδοθεί), και δεν επιθυμούσα να «κάψω» κανέναν. Κυρία Τριανταφύλλου, σας νιώθω. Καλή δύναμη.