Τρίτη, Φεβρουαρίου 03, 2009

Αύριο μπαίνω στην αλλεργία

Πραγματικά, είναι έγκλημα να κόβει ο Δήμος Αθηναίων τα λίγα δέντρα της Αθήνας αλλά ο λόγος που είμαι υπέρ του να κοπούν όλα τα δέντρα είναι ότι είμαι αλλεργικός. Αυτό σημαίνει ότι σε δύο μήνες που θα αρχίσουν τα δέντρα και τα λουλούδια να κάνουν σεξ μεταξύ τους, εγώ θα φταρνίζομαι όλη την ώρα, θα έχω φαγούρα στα μάτια και θα τρέχει η μύτη μου. Πρέπει κάτι να γίνει επιτέλους και για τους αλλεργικούς της Αθήνας που υποφέρουν κάθε άνοιξη από τα άνθη και τη γύρη. Ο συνδυασμός της γύρης με το καυσαέριο είναι βόμβα μολότοφ για τους αλλεργικούς... Η συνέχεια εδώ

Θα πρέπει επιτέλους να ενωθούμε κάποτε όλοι εμείς οι αλλεργικοί της Αθήνας και να διαδηλώσουμε, ζητώντας ένα καλύτερο περιβάλλον χωρίς δέντρα και λουλούδια. Ο μόνος τρόπος για να απαλλαχτούμε οριστικά από την αλλεργία είναι να τσιμεντώσουμε όλη την Αθήνα. Δεν γίνεται όλοι να σκίζουν τα ρούχα τους για τα δέντρα και να ξεχνούν το δράμα που ζουν κάθε χρόνο κάποιοι συμπολίτες τους – ας σκεφτούν λίγο κι εμάς τους αλλεργικούς. Άνθρωποι είμαστε κι εμείς. Αψού!

Και ο Νικήτας Κακλαμάνης αλλεργικός πρέπει να είναι. Έτσι εξηγείται το μίσος του για τα δέντρα και η αγάπη του για το μπετόν.