Τρίτη, Φεβρουαρίου 10, 2009

Αχ πατρίδα μου γλυκιά!







Το νομοσχέδιο για την ψήφο των αποδήμων που προωθεί η κυβέρνηση είναι σκανδαλώδες και ευνοεί την εκάστοτε κυβέρνηση – εν προκειμένω, ευνοεί την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.

Θα σας εξηγήσω αμέσως γιατί: Οι Έλληνες που ζουν στο εξωτερικό έχουν νοσταλγία για την Ελλάδα και πρέπει να νικήσουν αυτή τη νοσταλγία.

Πώς θα την νικήσουν αυτή τη νοσταλγία; Ψηφίζοντας Νέα Δημοκρατία και ο λόγος είναι απλός: Οι Έλληνες του εξωτερικού βλέπουν ότι η Νέα Δημοκρατία τα έχει κάνει μαντάρα, οπότε θα την ψηφίσουν για να τα κάνει ακόμα πιο μαντάρα και να έχουν ένα άλλοθι που ζουν στο εξωτερικό.

Όταν θα τους πιάνει νοσταλγία για την πατρίδα τους, θα σκέφτονται πως «η Ελλάδα είναι χάλια και, άρα, καλά είμαστε εδώ στην Αυστραλία». Θα έχουν δηλαδή έτοιμη τη δικαιολογία.

Ενώ, αν ψηφίσουν κάποιον άνθρωπο της προκοπής, υπάρχει ο κίνδυνος η Ελλάδα να γίνει παράδεισος και τότε αυτοί θα σκάνε από τη ζήλια τους που είναι στα Παρίσια, στις Νέες Υόρκες και στα Λονδίνα, και όχι στην Ελλάδα.


Αφιερωμένο σε έναν καλό αναγνώστη που έκατσε και μου έγραψε πέντε έξι σελίδες Α4 για να μου αναλύσει τον τρόπο που γράφω - υποκλίνομαι στο κουράγιο του. Καλά τα λέει, μόνο που αυτός δεν είναι ο τρόπος που γράφω - αυτός είναι ο τρόπος που σκέφτομαι (παιδιόθεν). Βέβαια, πριν αρχίσω να γράφω, οι άνθρωποι έφευγαν τρέχοντας όταν άνοιγα το στόμα μου. Εντάξει, έχω και βρομερή αναπνοή.