Σάββατο, Φεβρουαρίου 21, 2009

Το νόμιμον είναι και συζυγικόν

Η σύζυγος του Γιώργου Βουλγαράκη, η συμβολαιογράφος Αικατερίνη Πελέκη, παραπέμπεται στο Πενταμελές Πειθαρχικό Εφετείο με το ερώτημα της οριστικής παύσης. Μιας και ο κ. Βουλγαράκης δήλωσε πριν λίγες μέρες πως είναι πρόθυμος να αυτομαστιγωθεί στο Σύνταγμα αν του το ζητήσει ο Κώστας Καραμανλής, νομίζω πως θα πρέπει και η κυρία Πελέκη να μιμηθεί τον σύζυγό της και να δηλώσει με ποιο βασανιστήριο επιθυμεί να εξιλεωθεί. Εγώ νομίζω πως την κυρία Πελέκη θα πρέπει να την πελεκήσουμε.

Και κάτι επί προσωπικού: Παρακαλώ διαβάστε εδώ.

Να λύσω μια παρεξήγηση που υπάρχει στο μυαλό κάποιων καλών φίλων που διαβάζουν αυτό το μπλογκ: Καλοί μου άνθρωποι, δεν είμαι παράγοντας των μπλογκ, ούτε κανενός άλλου μέσου. Είμαι ένας πολίτης όπως κι εσείς. Απλώς, μια μέρα πριν σχεδόν 4 χρόνια ξεκίνησα να γράφω σε ένα μπλογκ -όπως μπορείτε να κάνετε κι εσείς- χωρίς να έχω την παραμικρή ιδέα για το τι θα επακολουθούσε. Το γεγονός ότι στην πορεία μου έγιναν κάποιες προτάσεις και συνεργάζομαι σήμερα με κάποια μέσα δεν σημαίνει ότι αυτό θα συμβαίνει για πάντα. Οι συνεργασίες έχουν αρχή και τέλος. Το να γράφω δεν είναι η δουλειά μου - είναι το χόμπι μου. Επίσης, δεν είμαι δημοσιογράφος - λυπάμαι, αν σας απογοητεύω, αλλά έτσι είναι. Αν το όνειρο κάποιων είναι να δουλέψουν στα ΜΜΕ, αυτό είναι το δικό τους όνειρο - δικό μου δεν ήταν ποτέ. Τούτων δοθέντων, δεν μου πέφτει λόγος, ούτε επιθυμώ να πάρω καμία θέση για πράγματα που γράφονται σε άλλα μπλογκ - ούτε μπορώ να σχολιάζω τα πάντα. Δεν με αφορά το ζήτημα και δεν είμαι ο ηθικός κριτής κανενός. Επίσης, αφενός τα βαριέμαι όλα αυτά και αφετέρου δεν έχω χρόνο να ασχολούμαι με τέτοια πράγματα. Δεν ήρθα παρέα με κάποιον άλλον στα μπλογκ και -όπως δείχνει και η τραγική ιστορία της Αμαλίας- δεν θα φύγω παρέα με κάποιον άλλον. Μου αρέσει να γράφω και το κάνω. Όταν δεν θα μου αρέσει, θα σταματήσω. Το μπλογκ για μένα είναι χαρά και ελευθερία έκφρασης - όταν πάψει να είναι, δεν θα υπάρχει. Γι' αυτό, σας παρακαλώ πολύ, αφήστε με στην ησυχία μου. Δεν φταίω εγώ αν το μπλογκ αυτό αρέσει σε αρκετούς ανθρώπους. Σημασία έχει να αρέσει σε μένα. Δεν είμαι αγενής αλλά δέχομαι πάρα πολλά μέιλ που δεν απευθύνονται σε έναν μπλόγκερ αλλά σε κάποιον που έχει εξουσία. Δεν έχω καμία εξουσία. Ποιος νομίζετε ότι είμαι; Ο καθένας μπορεί να σκέφτεται ό,τι θέλει αλλά δεν θα μου δώσει έναν ρόλο που δεν έχω και δεν θέλω να έχω. Επαναλαμβάνω, εμένα μου αρέσει να γράφω. Μέχρι εκεί. Άλλο δεν έχει. Ευχαριστώ και συγγνώμη.

Υ.Γ. Φτιάξτε ένα μπλογκ και γράψτε αυτά που μου γράφετε. Τόσο απλό.